Cum sa le spun

Cod intern: xsales_358621990
Producator: Trei
Vizualizari: 0 / Achizitii: 0
Pret:   49.5 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 14-12-2024: 10:12 si vandut de Librex. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Librex

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Cum sa ma port cu ceilalti la locul de munca (fie ca sunt director sau subordonat), sau, in viata privata, cu rudele mele sau cu prietenii? Cum sa le inteleg reactiile si sa ii fac sa-mi inteleaga corect mesajele? Cum sa ma adresez lor si cum sa ma comport, astfel incat comunicarea dintre noi sa fie optima? Cu totii ne punem zi de zi astfel de intrebari. Autorul cartii ne invata cum sa ne pozitionam pe aceeasi lungime de unda cu interlocutorul nostru, in functie de tipul lui de personalitate: Perseverent, Ganditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic. In acest mod, vom capata trei informatii esentiale: despre sursele motivarii lui, despre modul de comunicare preferat si modalitatile sale de a gestiona stresul. Modelul Process Communication a fost realizat de catre psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA. Gérard Collignon, colaboratorul sau apropiat, il preia si il explica in aceasta carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esential oricui isi doreste imbunatatirea abilitatilor de comunicare. Gérard Collignon este psiholog si psihoterapeut, consultant si presedinte al Kahler Communication France. Sustine seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultantilor, formatorilor si coach-ilor profesionisti. Cuprins: Multumiri Prefata Introducere Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication 1. Tipurile de personalitate 2. Structura personalitatii 3. Energie si motivatie: nevoile psihologice 4. Lungimile de unda 5. Matricea de identificare 6. Comunicarea ratata 7. Scenariile 8. Inventarul de personalitate Partea a II-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com) 9. Process Com: un management pe masura 10. Process Com in serviciul vanzarilor 11. Process Com… sau cum sa le spui „te iubesc! 12. In clasa 13. Gestionarea stresului si intrebarile existentiale Concluzii Bibliografie
Nota clientilor