150 De Experimente Pentru A Intelege Manipularea Mediatica. Psihologia Consumatorului De Mass-media

Cod intern: xsales_324992849
Producator: POLIROM
Vizualizari: 27 / Achizitii: 17
Pret:   49.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 28-10-2024: 09:10 si vandut de Anticariat-Ursu. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Anticariat-Ursu

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Titlu: 150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIAAutor(i): SEBASTIEN BOHLERStare carte: Foarte bunaDimensiuni carte(cm): 13.0x19.0x1.5Editura: POLIROMAn apari?ie: 2009Colec?ia: PRACTICLimba: romanaNr. Pagini: 248Tip copert?: Necartonat? (Paperback)
Nota clientilor