Manual pentru Ora de Lectura, APROBAT de Ministerul Educatiei Nationale – Lecturi atractive, in concordanta cu programa scolara, ce respecta particularitatile de varsta ale copiilor; – Modalitati concrete si utile de prezentare a informatiilor noi; – Sarcini diferentiate ca grad de dificultate, adaptate nivelului de intelegere si asimilare ale copiilor; – Exercitiile propuse pot fi folosite in momente diferite ale lectiei, permitand aplicarea unor strategii didactice accesibile, antrenante; – Introducerea Fisei de Lectura pentru toate textele propuse; – Trecerea graduala a sarcinilor de lucru de la usor la greu si de la simplu la complex; – Ilustratii atractive, stimulante; – Repere hazlii pentru identificarea sarcinilor de lucru si orientarea in pagina; – Sugestii pentru lectura suplimentara a elevilor; – Model de fisa pentru lectura ce ofera posibilitatea elevului sa parcurga atat lecturi indicate de invatator cat si texte la alegerea sa; – Posibilitatea de a nota direct pe caiet lecturile citite, autorul si data citirii, existand astfel o evidenta, utila atat cadrului didactic cat si elevului sau parintelui.
Scrie parerea ta
Ora de lectura - clasa a II-a, de Floarea Georgescu
Ai cumparat produsul Ora de lectura - clasa a II-a, de Floarea Georgescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manual pentru Ora de Lectura, APROBAT de Ministerul Educatiei Nationale – Lecturi atractive, in concordanta cu programa scolara, ce respecta particularitatile de varsta ale copiilor; – Modalitati concrete si utile de prezentare a informatiilor noi; – Sarcini diferentiate ca grad de dificultate, adaptate nivelului de intelegere si asimilare ale copiilor; – Exercitiile propuse pot fi folosite in momente diferite ale lectiei, permitand aplicarea unor strategii didactice accesibile, antrenante; – Introducerea Fisei de Lectura pentru toate textele propuse; – Trecerea graduala a sarcinilor de lucru de la usor la greu si de la simplu la complex; – Ilustratii atractive, stimulante; – Repere hazlii pentru identificarea sarcinilor de lucru si orientarea in pagina; – Sugestii pentru lectura suplimentara a elevilor; – Model de fisa pentru lectura ce ofera posibilitatea elevului sa parcurga atat lecturi indicate de invatator cat si texte la alegerea sa; – Posibilitatea de a nota direct pe caiet lecturile citite, autorul si data citirii, existand astfel o evidenta, utila atat cadrului didactic cat si elevului sau parintelui.
Acorda un calificativ