Prin structura si continuturile matematice pe care le prezinta, aceasta culegere devine un instrument important pentru formarea si consolidarea deprinderilor de rezolvare a diferitelor tipuri de probleme in care apar notiuni de matematica adresate elevilor din clasele III-IV, utilizand o varietate de metode, precum: metoda grafica, metoda algebrica, metoda retrograda (a mersului invers), metoda comparatiei, metoda falsei ipoteze etc. Fiecare dintre metodele de rezolvare abordate prezinta aplicatii si explicatii pe intelesul elevilor, reguli si formule de generalizare si sinteza, probleme insotite de rezolvari complete si detaliate. Lucrarea este structurata pe niveluri de dificultate, de la usor la greu si de la simplu la complex. Desi se adreseaza tuturor elevilor, propunand, in general, probleme accesibile, indiferent de bagajul de cunostinte al fiecaruia, culegerea abordeaza si probleme cu grad sporit de dificultate, care se adreseaza elevilor interesati si cu inclinatie catre acest domeniu important al cunoasterii umane. Auxiliarul urmareste si respecta programa scolara, insa cuprinde si unele notiuni extracurriculare (precum suma lui Gauss, reguli de formare a sirurilor de numere sau metoda algebrica), care se regasesc in subiectele alcatuite pentru diferitele concursuri de matematica. Este important sa amintim ca matematica se invata exersand cu creionul pe hartie, implicand un antrenament intelectual care, daca este sustinut, conduce, in mod sigur, la un progres care sa faciliteze dezvoltarea abilitatilor necesare pentru descifrarea acestei frumoase discipline scolare. Prin obiectivele urmarite, culegerea este utila atat elevilor, cat si cadrelor didactice si parintilor, deschizandu-le o perspectiva pentru programul de invatare si formare al scolarilor din clasele III–IV. Format: 20,5 x 26 cm Numar pagini: 96 Autor: Manuela Dinescu
Scrie parerea ta
START SPRE PERFORMANTA CLS III-IV. METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR
Ai cumparat produsul START SPRE PERFORMANTA CLS III-IV. METODE DE REZOLVARE A PROBLEMELOR ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Prin structura si continuturile matematice pe care le prezinta, aceasta culegere devine un instrument important pentru formarea si consolidarea deprinderilor de rezolvare a diferitelor tipuri de probleme in care apar notiuni de matematica adresate elevilor din clasele III-IV, utilizand o varietate de metode, precum: metoda grafica, metoda algebrica, metoda retrograda (a mersului invers), metoda comparatiei, metoda falsei ipoteze etc. Fiecare dintre metodele de rezolvare abordate prezinta aplicatii si explicatii pe intelesul elevilor, reguli si formule de generalizare si sinteza, probleme insotite de rezolvari complete si detaliate. Lucrarea este structurata pe niveluri de dificultate, de la usor la greu si de la simplu la complex. Desi se adreseaza tuturor elevilor, propunand, in general, probleme accesibile, indiferent de bagajul de cunostinte al fiecaruia, culegerea abordeaza si probleme cu grad sporit de dificultate, care se adreseaza elevilor interesati si cu inclinatie catre acest domeniu important al cunoasterii umane. Auxiliarul urmareste si respecta programa scolara, insa cuprinde si unele notiuni extracurriculare (precum suma lui Gauss, reguli de formare a sirurilor de numere sau metoda algebrica), care se regasesc in subiectele alcatuite pentru diferitele concursuri de matematica. Este important sa amintim ca matematica se invata exersand cu creionul pe hartie, implicand un antrenament intelectual care, daca este sustinut, conduce, in mod sigur, la un progres care sa faciliteze dezvoltarea abilitatilor necesare pentru descifrarea acestei frumoase discipline scolare. Prin obiectivele urmarite, culegerea este utila atat elevilor, cat si cadrelor didactice si parintilor, deschizandu-le o perspectiva pentru programul de invatare si formare al scolarilor din clasele III–IV. Format: 20,5 x 26 cm Numar pagini: 96 Autor: Manuela Dinescu
Acorda un calificativ