Evaluare Nationala clasa a II-a contine modele de teste la disciplinele Comunicare in limba romana si Matematica si explorarea mediului. Testele sunt in concordanta Programa scolara pentru invatamantul primar (OMEN nr. 3418 din 19.03.2013). Testele prezentate sunt concepute perechi, integrat, unul la Comunicare in limba romana cu cele doua componente CITIT/SCRIS si unul la Matematica si explorarea mediului , fiind raportate la aceeasi situatie din viata reala. Probele de evaluare sunt constituite tinand cont de elemente de competenta/obiective, standarde de evaluare si tipuri de itemi ( obiectivi – cu alegere duala, cu alegere multipla , de asociere / tip pereche; semiobiectivi – cu raspuns scurt, de completare, intrebari structurate ; subiectivi – cu raspuns deschis ). Testele elaborate la disciplina Comunicare in limba romana vizeaza evaluarea competentelor de receptare a mesajelor citite, precum si evaluarea competentelor de producere a mesajelor scrise. Testele elaborate la disciplina Matematica si explorarea mediului vizeaza evaluarea competentelor de matematica. Probele de evaluare prezentate abordeaza teme diverse din univesul de cunoastere si interes al copiilor, contine cerinte formulate gradual, diferentiat. Sunt insotite de imagini sugestive in concordanta cu temele abordate.
Scrie parerea ta
Evaluare nationala - culegere clasa a II-a, de Elena Apopei
Ai cumparat produsul Evaluare nationala - culegere clasa a II-a, de Elena Apopei ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Evaluare Nationala clasa a II-a contine modele de teste la disciplinele Comunicare in limba romana si Matematica si explorarea mediului. Testele sunt in concordanta Programa scolara pentru invatamantul primar (OMEN nr. 3418 din 19.03.2013). Testele prezentate sunt concepute perechi, integrat, unul la Comunicare in limba romana cu cele doua componente CITIT/SCRIS si unul la Matematica si explorarea mediului , fiind raportate la aceeasi situatie din viata reala. Probele de evaluare sunt constituite tinand cont de elemente de competenta/obiective, standarde de evaluare si tipuri de itemi ( obiectivi – cu alegere duala, cu alegere multipla , de asociere / tip pereche; semiobiectivi – cu raspuns scurt, de completare, intrebari structurate ; subiectivi – cu raspuns deschis ). Testele elaborate la disciplina Comunicare in limba romana vizeaza evaluarea competentelor de receptare a mesajelor citite, precum si evaluarea competentelor de producere a mesajelor scrise. Testele elaborate la disciplina Matematica si explorarea mediului vizeaza evaluarea competentelor de matematica. Probele de evaluare prezentate abordeaza teme diverse din univesul de cunoastere si interes al copiilor, contine cerinte formulate gradual, diferentiat. Sunt insotite de imagini sugestive in concordanta cu temele abordate.
Acorda un calificativ