Literatura pentru gimnaziu. Concepte operationale si exercitii. Clasa a VI-a vizeaza delimitari conceptuale referitoare la diferite tipuri de text, in acord cu programa scolara pentru gimnaziu. Lucrarea cuprinde definirea unor notiuni de baza, studiate in clasa a VI-a, in tandem cu raportarea la texte-suport (din literatura romana si din literatura straina), exercitii de intelegere a fiecarui tip de text (literar, nonliterar, multimodal etc.) si de redactare, iar la final sugestii de rezolvare. Cele 10 seturi de itemi sunt concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorinta de a dezvolta gustul pentru lectura si abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar si contemporani. Abordand o structura-sablon, care vizeaza intelegerea textului in patru pasi, itemii contin abordari multiple si diverse, creative si incitante, permitand elevilor atat pregatirea pentru clasa, pentru examenele nationale, cat si pentru concursuri si olimpiade scolare. Este o carte care incearca sa le formeze copiilor deprinderi de lucru cu textul, determinandu-i sa patrunda in lumea fascinanta a acestuia si sa gaseasca, in acelasi timp, conexiunile cu viata reala, cu propriul lor univers. Format: 16,5 x 23,5 cm Numar pagini: 120 Autor: I.R.Georgescu (coordonator), D. Georgescu, R. Raducanu, A. Dudas-Vasile, A. Chioaru, A. Serbu
Scrie parerea ta
LITERATURA PENTRU GIMNAZIU CLS A VI-A. CONCEPTE OPERATIONALE SI EXERCITII
Ai cumparat produsul LITERATURA PENTRU GIMNAZIU CLS A VI-A. CONCEPTE OPERATIONALE SI EXERCITII ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Literatura pentru gimnaziu. Concepte operationale si exercitii. Clasa a VI-a vizeaza delimitari conceptuale referitoare la diferite tipuri de text, in acord cu programa scolara pentru gimnaziu. Lucrarea cuprinde definirea unor notiuni de baza, studiate in clasa a VI-a, in tandem cu raportarea la texte-suport (din literatura romana si din literatura straina), exercitii de intelegere a fiecarui tip de text (literar, nonliterar, multimodal etc.) si de redactare, iar la final sugestii de rezolvare. Cele 10 seturi de itemi sunt concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorinta de a dezvolta gustul pentru lectura si abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar si contemporani. Abordand o structura-sablon, care vizeaza intelegerea textului in patru pasi, itemii contin abordari multiple si diverse, creative si incitante, permitand elevilor atat pregatirea pentru clasa, pentru examenele nationale, cat si pentru concursuri si olimpiade scolare. Este o carte care incearca sa le formeze copiilor deprinderi de lucru cu textul, determinandu-i sa patrunda in lumea fascinanta a acestuia si sa gaseasca, in acelasi timp, conexiunile cu viata reala, cu propriul lor univers. Format: 16,5 x 23,5 cm Numar pagini: 120 Autor: I.R.Georgescu (coordonator), D. Georgescu, R. Raducanu, A. Dudas-Vasile, A. Chioaru, A. Serbu
Acorda un calificativ