Dacă jocul este un impuls irezistibil prin care fiecare copil îşi modelează propria-i statuie, atunci cu prisosinţă procesul de predare-învăţare este cadrul potrivit pentru atingerea acestei ţinte; elev şi cadru didactic conlucrează, generează acele forţe necesare formării şi informării. Pornind de la litere jucăuşe, încurcături de limbă, prin jocuri de-a numărătoarea, desene cu numere, spre adevăr şi minciună, cu mi ngea prin tunel, copilul uimit, interesat şi entuziasmat învaţă să comunice, înţelege ce este matematica, se descoperă ca om, contribuie la sănătatea şi motricitatea proprie. Lucrarea de faţă a fost realizată pentru a răspunde conţinuturilor specifice curriculumului claselor I şi a II-a. Aceasta expune, explică folosind drept criteriu de ordonare disciplina şcolară, dar şi dificultatea în abordare, jocuri didactice incitante, atractive, instructive, generatoare ale unor competenţe fundamentale în formarea personalităţii copilului.
Scrie parerea ta
JOCURI DIDACTICE pentru formarea si dezvoltarea unor competente la elevii din clasele invatamantului primar (clasele I-a si a II-a)
Ai cumparat produsul JOCURI DIDACTICE pentru formarea si dezvoltarea unor competente la elevii din clasele invatamantului primar (clasele I-a si a II-a) ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Dacă jocul este un impuls irezistibil prin care fiecare copil îÅŸi modelează propria-i statuie, atunci cu prisosinţă procesul de predare-învăţare este cadrul potrivit pentru atingerea acestei Å£inte; elev ÅŸi cadru didactic conlucrează, generează acele forÅ£e necesare formării ÅŸi informării. Pornind de la litere jucăuÅŸe, încurcături de limbă, prin jocuri de-a numărătoarea, desene cu numere, spre adevăr ÅŸi minciună, cu mi ngea prin tunel, copilul uimit, interesat ÅŸi entuziasmat învaţă să comunice, înÅ£elege ce este matematica, se descoperă ca om, contribuie la sănătatea ÅŸi motricitatea proprie. Lucrarea de faţă a fost realizată pentru a răspunde conÅ£inuturilor specifice curriculumului claselor I ÅŸi a II-a. Aceasta expune, explică folosind drept criteriu de ordonare disciplina ÅŸcolară, dar ÅŸi dificultatea în abordare, jocuri didactice incitante, atractive, instructive, generatoare ale unor competenÅ£e fundamentale în formarea personalităţii copilului.
Acorda un calificativ