Arte vizuale și abilități practice. Manual pentru clasa a IV-a

Cod intern: xsales_154964788
Producator: CORINT
Vizualizari: 67 / Achizitii: 59
Pret:   24.68 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 05-03-2024: 08:03 si vandut de EdituraCorint. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al EdituraCorint

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

MARIA-COSMINA DRAGOMIR – artist profesionist, profesor de arte vizuale specializat în învățământul alternativ și informal, ilustrator de carte, formator, scriitor. Autor de articole și cărți − studii științifice în domeniul educației artistice, de albume de artă ingenuă și de manuale de educație plastică pentru copii, editor de albume de artă a copiilor. Licențiat al Universității de Artă din Bucureşti, Facultatea de Arte Decorative şi Design, Secţia: tapiserie-contexturi, clasa profesor Theodora Stendl. Doctor al Universităţii Naţionale de Artă din Bucureşti. Experiență profesională vastă în munca alături de copii, din care menționăm realizarea unui ghid specializat pe activități legate de patrimoniu, adresate școlilor și grădinițelor; profesor de educație plastică și de educație estetică la Liceul Teoretic „Sfinții Trei Ierarhi” din București pentru toate cele trei cicluri de școlarizare (primar, gimnazial și liceal); profesor de cursuri extracurriculare în cadrul cercurilor de artă; profesor colaborator al Universității de Artă din București – mentor de formare practică pedagogică; referent științific și ilustrator grafic pentru manuale școlare de educație plastică, acreditate de Ministerul Educației. Referenți: – Oana Moșoiu, lector universitar, doctor în științele educației, Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Rita Bădulescu, profesor gr. I, Catedra de Arte Vizuale, Colegiul Național de Artă „Carmen Sylva”, Ploiești De ce să-l alegi? 1. Este rodul unui studiu îndelungat (care a durat 25 de ani) asupra pedagogiei de artă și a psihologiei copilului, aplicând astfel descoperiri de ultimă oră în psihologie, filosofia educației și pedagogia de artă. 2. Este pilotat în prealabil în diverse instituții de învățământ, atingând grupuri-țintă cu nevoi și pregătire diverse, respectând, chiar și în aceste condiții, un unic curriculum național, pe care-l introduce copiilor într-o formă aplicată, diversă. 3. Abordează integrat toate materiile, fixând prin artă cunoștințe dobândite la alte discipline. Urmărește dezvoltarea potențialului, a sensibilității și a caracterului copilului prin tehnici artistice sau prin investigație ludică. 4. Stimulează copilul, arătându-i evantaiul tuturor ramurilor artistice și lăsându-l să descopere frumusețea fiecăreia dintre cele șapte arte. Copilul este invitat să cânte, să scrie, să recite, să danseze, să joace teatru, să facă fotografie și film, să construiască etc. 5. Coroborează valorile perene ale învățământului tradițional și ale învățării formale cu inovațiile tehnicilor de învățare nonformală și informală, având atât un rol proiectiv al emoțiilor, cât și unul terapeutic, prin stimularea exprimării verbale și nonverbale.
Nota clientilor