MARIAN PETROVICI − profesor gradul didactic I la Liceul Teoretic „Decebal” din Bucureşti; licenţiat în Teologie, Secţia Teologie Pastorală, cu master în Pastoraţie şi Viaţă Liturgică; metodist IȘMB, profesor-mentor. CARMEN VASILIȚA CRUDU − profesor de religie și de limba și literatura română la Școala Gimnazială nr. 126 din București, gradul didactic I; licențiată a Universității București, Facultatea de Teologie Ortodoxă, Secția Teologie-Litere și absolventă a masterului/Studii aprofundate „Misiunea specială a Bisericii”; metodist IȘMB, îndrumător practică pedagogică pentru studenți ai Facultății de Teologie Ortodoxă, experiență didactică și pedagogică de peste 25 de ani. LAZĂR CIPRIAN − profesor de religie, gradul definitiv, Școala Gimnazială nr. 56 din București; absolvent al Facultății de Teologie „Justinian Patriarhul”, secția Teologie Pastorală − Șef de promoție și absolvent al Programului de Master „Doctrină și Cultură Creștină”. Cursuri de perfecționare: Profesor în online − Digital Nation. Referenți: – Preot, Conf. Univ. Dr. Habil. Necula Constantin Valer, Facultatea de Teologie „Andrei Șaguna” din Sibiu. – Pr. Prof. Dr. Ștefan Zară, Seminarul Teologic Ortodox „Sf. Nicolae” din Râmnicu-Vâlcea. – Pr. prof. Liviu Botezatu, inspector școlar ISJ Botoșani. – Pr. Marian Sidon, inspector școlar ISJ Cluj. – Pr. dr. Denisa Elena Manoiu, inspector școlar ISJ Iași. – Prof. Hoaghea Adriana Elena, profesor Școala Gimnazială George Topârceanu Mioveni, jud. Argeș. – Prof. Cocîrlea Elena, inspector școlar ISJ Brăila. De ce să-l alegi? 1. Cunoscând concret nevoile, frământările, întrebările elevilor, dar și ale profesorilor, autorii au conceput un manual care să vină în sprijinul acestora. 2. Pune accentul pe dezvoltarea abilităților și a atitudinilor pozitive ale elevilor într-un context social din ce în ce mai schimbător şi provocator. 3. Oferă premise de la care atât profesorii, cât mai ales elevii, pot începe demersul de descoperire a nesfârșitelor comori ale spiritualității creștine. 4. Propune jocuri didactice creative pentru dezvoltarea deprinderilor și a abilităților elevilor, adaptate nevoilor reale de la clasă. 5. Vine în ajutorul profesorilor în activitatea de evaluare a elevilor, punând la dispoziție teste adaptate nevoilor și dezvoltării psiho-somatice ale copiilor.
Scrie parerea ta
Religie - Cultul Ortodox. Manual pentru clasa IV-a (Marian Petrovici)
Ai cumparat produsul Religie - Cultul Ortodox. Manual pentru clasa IV-a (Marian Petrovici) ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
MARIAN PETROVICI − profesor gradul didactic I la Liceul Teoretic „Decebal” din Bucureşti; licenţiat în Teologie, Secţia Teologie Pastorală, cu master în Pastoraţie şi Viaţă Liturgică; metodist IȘMB, profesor-mentor. CARMEN VASILIȚA CRUDU − profesor de religie și de limba și literatura română la Școala Gimnazială nr. 126 din București, gradul didactic I; licențiată a Universității București, Facultatea de Teologie Ortodoxă, Secția Teologie-Litere și absolventă a masterului/Studii aprofundate „Misiunea specială a Bisericii”; metodist IȘMB, îndrumător practică pedagogică pentru studenți ai Facultății de Teologie Ortodoxă, experiență didactică și pedagogică de peste 25 de ani. LAZĂR CIPRIAN − profesor de religie, gradul definitiv, Școala Gimnazială nr. 56 din București; absolvent al Facultății de Teologie „Justinian Patriarhul”, secția Teologie Pastorală − Șef de promoție și absolvent al Programului de Master „Doctrină și Cultură Creștină”. Cursuri de perfecționare: Profesor în online − Digital Nation. Referenți: – Preot, Conf. Univ. Dr. Habil. Necula Constantin Valer, Facultatea de Teologie „Andrei Șaguna” din Sibiu. – Pr. Prof. Dr. Ștefan Zară, Seminarul Teologic Ortodox „Sf. Nicolae” din Râmnicu-Vâlcea. – Pr. prof. Liviu Botezatu, inspector școlar ISJ Botoșani. – Pr. Marian Sidon, inspector școlar ISJ Cluj. – Pr. dr. Denisa Elena Manoiu, inspector școlar ISJ Iași. – Prof. Hoaghea Adriana Elena, profesor Școala Gimnazială George Topârceanu Mioveni, jud. Argeș. – Prof. Cocîrlea Elena, inspector școlar ISJ Brăila. De ce să-l alegi? 1. Cunoscând concret nevoile, frământările, întrebările elevilor, dar și ale profesorilor, autorii au conceput un manual care să vină în sprijinul acestora. 2. Pune accentul pe dezvoltarea abilităților și a atitudinilor pozitive ale elevilor într-un context social din ce în ce mai schimbător şi provocator. 3. Oferă premise de la care atât profesorii, cât mai ales elevii, pot începe demersul de descoperire a nesfârșitelor comori ale spiritualității creștine. 4. Propune jocuri didactice creative pentru dezvoltarea deprinderilor și a abilităților elevilor, adaptate nevoilor reale de la clasă. 5. Vine în ajutorul profesorilor în activitatea de evaluare a elevilor, punând la dispoziție teste adaptate nevoilor și dezvoltării psiho-somatice ale copiilor.
Acorda un calificativ