OCTAVIAN MÂNDRUŢ – profesor, doctor în geografie, cercetător știinţific pr. I la Universitatea „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu, autor de manuale şcolare (pentru clasele III–XII), atlase, culegeri de sinteze şi teste, lucrări din diferite domenii ale geografiei, ghiduri metodologice, caiete de activitate independentă a elevilor, cursuri universitare. În cadrul Editurii CORINT a revizuit recent atlasele geografice (România – atlas geografic şcolar, Atlas geografic şcolar, Atlas de geografie generală și Atlas de geografia continentelor). ANA-MARILENA MÂNDRUȚ – fizician, specializarea Fizica atmosferei și fizica Pământului, cercetător științific și expert în evaluare, editor și coautor de auxiliare școlare, cursuri și ghiduri metodologice referitoare la curriculumul centrat pe competențe și la evaluare. Este coautor la recentele manuale de Științe ale naturii pentru clasele a III-a și a IV-a (2021). Cinci motive pentru a alege manualul de geografie propus de Grupul Editorial Corint: 1. Reprezintă continuarea unei activităţi editoriale de realizare a unor manuale de calitate, începută cu prima serie de manuale noi (1996) şi continuând până astăzi (2022). Numărul mare de elevi și profesori care le-au folosit ca instrumente de lucru confirmă calitatea acestora. 2. Structura unităţilor de învăţare a fost îmbunătăţită prin introducerea unor elemente care facilitează o învăţare eficientă (accesul la cunoştinţe anterioare sau sincrone, caracterul demonstrativ al textului lecţiei, conectarea componentelor, ilustrarea originală, prezența extinderilor şi existenţa unor evaluări semnificative). 3.Manualul se învaţă „de la sine”, profesorul devenind, astfel, un organizator al instruirii, având posibilitatea de a realiza o învăţare centrată pe competențe și pe elev, diferenţiată, modernă şi accesibilă. Structura unităţilor de învăţare dirijează activitatea elevului, care poate deveni, în acest fel, parte conştientă a propriei instruiri. 4. Manualul este însoţit de un pachet educaţional complementar: Caietul elevului (pe cinci module), Ghidul profesorului (cu prezentarea modulelor și a unităţilor de învăţare, oferit gratuit pe site-ul editurii), Atlas de geografie generală (clasele V-VI), Manualul profesorului: Terra - geografie fizică și elemente de științele Pământului. 5. Manualul demonstrează tuturor, elevi, profesori, părinţi, importanţa geografiei ca disciplină şcolară care asigură o înţelegere obiectivă a realităţii, în condiţiile mondializării şi a modificărilor mediului înconjurător, fiind principalul domeniu educaţional care le abordează.
Scrie parerea ta
Geografie. Manual pentru clasa a V-a
Ai cumparat produsul Geografie. Manual pentru clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
OCTAVIAN MÂNDRUŢ – profesor, doctor în geografie, cercetător știinţific pr. I la Universitatea „Constantin Brâncuși” din Târgu-Jiu, autor de manuale şcolare (pentru clasele III–XII), atlase, culegeri de sinteze şi teste, lucrări din diferite domenii ale geografiei, ghiduri metodologice, caiete de activitate independentă a elevilor, cursuri universitare. În cadrul Editurii CORINT a revizuit recent atlasele geografice (România – atlas geografic şcolar, Atlas geografic şcolar, Atlas de geografie generală și Atlas de geografia continentelor). ANA-MARILENA MÂNDRUȚ – fizician, specializarea Fizica atmosferei și fizica Pământului, cercetător științific și expert în evaluare, editor și coautor de auxiliare școlare, cursuri și ghiduri metodologice referitoare la curriculumul centrat pe competențe și la evaluare. Este coautor la recentele manuale de Științe ale naturii pentru clasele a III-a și a IV-a (2021). Cinci motive pentru a alege manualul de geografie propus de Grupul Editorial Corint: 1. Reprezintă continuarea unei activităţi editoriale de realizare a unor manuale de calitate, începută cu prima serie de manuale noi (1996) şi continuând până astăzi (2022). Numărul mare de elevi și profesori care le-au folosit ca instrumente de lucru confirmă calitatea acestora. 2. Structura unităţilor de învăţare a fost îmbunătăţită prin introducerea unor elemente care facilitează o învăţare eficientă (accesul la cunoştinţe anterioare sau sincrone, caracterul demonstrativ al textului lecţiei, conectarea componentelor, ilustrarea originală, prezența extinderilor şi existenţa unor evaluări semnificative). 3.Manualul se învaţă „de la sine”, profesorul devenind, astfel, un organizator al instruirii, având posibilitatea de a realiza o învăţare centrată pe competențe și pe elev, diferenţiată, modernă şi accesibilă. Structura unităţilor de învăţare dirijează activitatea elevului, care poate deveni, în acest fel, parte conştientă a propriei instruiri. 4. Manualul este însoţit de un pachet educaţional complementar: Caietul elevului (pe cinci module), Ghidul profesorului (cu prezentarea modulelor și a unităţilor de învăţare, oferit gratuit pe site-ul editurii), Atlas de geografie generală (clasele V-VI), Manualul profesorului: Terra - geografie fizică și elemente de științele Pământului. 5. Manualul demonstrează tuturor, elevi, profesori, părinţi, importanţa geografiei ca disciplină şcolară care asigură o înţelegere obiectivă a realităţii, în condiţiile mondializării şi a modificărilor mediului înconjurător, fiind principalul domeniu educaţional care le abordează.
Acorda un calificativ