Didactica geografi ei. O abordare actuală îşi propune să legitimeze un domeniu interdisciplinar (situat între geografia şcolară şi ştiinţele educaţiei) şi să raţionalizeze instruirea prin geografie în învăţământul preuniversitar. Lucrarea se adresează tuturor profesorilor de geografie care sunt preocupaţi de afirmarea propriei discipline şcolare ca domeniu educaţional semnificativ în contextul actual. Demersul autorilor este unul actualizat şi modern care, pe lângă elemente de normativitate, propune o reflecţie substanţială asupra unor domenii care permit dezvoltarea geografiei şcolare. Sunt tratate aspecte inovative de interes, cum ar fi raportul dintre curriculum şi procesul de instruire, abordările didactice alternative, resursele educaţionale, strategiile de instruire, valorificarea conţinutului şi a terminologiei, proiectarea instruirii, precum şi viziunea transdisciplinară ca direcţie de evoluţie în viitor. Un studiu epistemologic recent a evidenţiat structura geografi ei ca ştiinţă şi domeniu semnificativ al cunoaşterii actuale, iar didactica geografiei încearcă să dezvolte utilitatea şi relevanţa geografiei în procesul de învăţământ.
Scrie parerea ta
DIDACTICA GEOGRAFIEI. O abordare actuala
Ai cumparat produsul DIDACTICA GEOGRAFIEI. O abordare actuala ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Didactica geografi ei. O abordare actuală îşi propune să legitimeze un domeniu interdisciplinar (situat între geografia şcolară şi ştiinţele educaţiei) şi să raţionalizeze instruirea prin geografie în învăţământul preuniversitar. Lucrarea se adresează tuturor profesorilor de geografie care sunt preocupaţi de afirmarea propriei discipline şcolare ca domeniu educaţional semnificativ în contextul actual. Demersul autorilor este unul actualizat şi modern care, pe lângă elemente de normativitate, propune o reflecţie substanţială asupra unor domenii care permit dezvoltarea geografiei şcolare. Sunt tratate aspecte inovative de interes, cum ar fi raportul dintre curriculum şi procesul de instruire, abordările didactice alternative, resursele educaţionale, strategiile de instruire, valorificarea conţinutului şi a terminologiei, proiectarea instruirii, precum şi viziunea transdisciplinară ca direcţie de evoluţie în viitor. Un studiu epistemologic recent a evidenţiat structura geografi ei ca ştiinţă şi domeniu semnificativ al cunoaşterii actuale, iar didactica geografiei încearcă să dezvolte utilitatea şi relevanţa geografiei în procesul de învăţământ.
Acorda un calificativ