#html-body [data-pb-style=R5U0CQ8]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Literatura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a VII-a vizează delimitări conceptuale referitoare la diferite tipuri de text, în acord cu programa școlară pentru gimnaziu. Culegerea propune două tipuri de exerciții. În primă instanță, sunt oferite seturi de exerciții pentru înțelegerea și interpretarea textului în patru pași, concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorința de a dezvolta gustul pentru lectură și abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar și contemporani. Deși propun o structură-șablon, exercițiile conțin abordări multiple și diverse, creative și incitante, permițând elevilor atât pregătirea pentru clasă, pentru examenele naționale, cât și pentru concursuri și olimpiade școlare. De asemenea, venind în întâmpinarea elevilor care se pregătesc pentru Evaluarea Națională, în volum, se regăsesc variante construite pe modelul subiectelor de tip I. A și II.
Scrie parerea ta
Literatura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a VII-a
Ai cumparat produsul Literatura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a VII-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
#html-body [data-pb-style=R5U0CQ8]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Literatura pentru gimnaziu. Concepte operaționale și exerciții. Clasa a VII-a vizează delimitări conceptuale referitoare la diferite tipuri de text, în acord cu programa școlară pentru gimnaziu. Culegerea propune două tipuri de exerciții. În primă instanță, sunt oferite seturi de exerciții pentru înțelegerea și interpretarea textului în patru pași, concepute pe diferite grade de dificultate, diversificate ca modalitate de abordare, din dorința de a dezvolta gustul pentru lectură și abilitatea de a lucra efectiv cu opere literare ale unor autori canonici, dar și contemporani. Deși propun o structură-șablon, exercițiile conțin abordări multiple și diverse, creative și incitante, permițând elevilor atât pregătirea pentru clasă, pentru examenele naționale, cât și pentru concursuri și olimpiade școlare. De asemenea, venind în întâmpinarea elevilor care se pregătesc pentru Evaluarea Națională, în volum, se regăsesc variante construite pe modelul subiectelor de tip I. A și II.
Acorda un calificativ