Biologie. Manual pentru clasa a V-a

Cod intern: xsales_154964905
Producator: CORINT
Vizualizari: 56 / Achizitii: 55
Pret:   19.74 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 05-03-2024: 08:03 si vandut de EdituraCorint. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al EdituraCorint

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

SILVIA OLTEANU (coordonator) – prof.gr.I la Colegiul Național „Nichita Stănescu” din Ploiești (1997-2021), inspector şcolar la ISJ Prahova (2010-2021), președinte al Asociației Profesorilor de Biologie Ecoterra. În 2015, datorită doamnei Silvia Olteanu, județul Prahova a devenit iniţiatorul şi organizatorul Concursului Naţional de Biologie pentru elevii claselor V-VI „George Emil Palade”, competiţie apreciată de elevii şi de profesorii participanţi din ţară. ȘTEFANIA GIERSCH – profesor gr. I la Școala gimnazială „Filipeștii de Târg”, județul Prahova. IULIANA TANUR – metodist, mentor, formator, expert POSDRU, profesor gr. I la Colegiul Naţional Pedagogic „Regina Maria” din Ploieşti. TEODORA LAZĂR – doctor în biologie, profesor la Şcoala gimnazială nr. 1 Ciorogârla, Ilfov. CAMELIA MANEA – profesor gr. I la Liceul Teoretic „Brâncoveanu Vodă” din Urlaţi.   Cinci motive pentru a alege manualul de biologie propus de Grupul Editorial Corint: 1. Are un conţinut sistematizat şi accesibil, fiind gândit ca un permanent dialog cu elevul, urmat de un feedback corespunzător, iar activităţile propuse ajută profesorul să poată dirija învăţarea, atât în timpul lecţiilor, cât şi în afara acestora, putând reprezenta şi un model pentru formularea unor activităţi noi. 2. Este conceput într-o manieră inovatoare, provocând elevul să analizeze, să aplice, să extragă informaţii sau să exerseze cunoştinţele prin joc didactic, oferind un mod de învăţare bazat pe înţelegere şi explicare, nu pe memorare şi reproducere. Diversitatea activităţilor şi a tipurilor de interacţiune (elev-elev, elev-profesor) stimulează curiozitatea elevului şi îl menţin implicat activ în procesul învăţării. 3. Interdisciplinaritatea este asigurată prin interpretarea unor texte literare în corelaţie cu conţinuturile ştiinţifice, prin activităţi care presupun competenţe digitale, prin aprecierea matematică a unor caracteristici, fenomene, procese din mediul înconjurător, dar şi prin rezolvarea de probleme. Activităţile indicate pentru alcătuirea portofoliului au rolul de a stimula preocuparea elevilor pentru activitatea independentă de documentare şi de selectare a informaţiilor. 4. Promovează aplicarea cunoştinţelor asimilate în situaţii reale de viaţă, asigurând astfel transferul informaţional, exersarea capacităţilor de investigaţie ştiinţifică, stimularea motivaţiei pentru protejarea naturii şi formarea unei atitudini responsabile prin antrenarea elevilor în acţiuni de cunoaştere şi de ocrotire a mediului natural. 5. Conţinuturile şi activităţile propuse dezvoltă unele abilităţi sociale ale elevilor –   capacitatea de a coopera şi de a lucra împreună cu ceilalţi şi empatia. Elevii sunt încurajaţi să dezvolte concepte noi şi să privească lucrurile din perspective diferite, sunt provocaţi să se implice în autoevaluare şi interevaluare, precum şi în rezolvarea unor situaţii-problemă.
Nota clientilor