Acest Manual a îndeplinit criteriile tehnice de calitate la licitaţia de manuale şcolare organizată de MECS în anul 2015 Realizată conform programei în vigoare, lucrarea se adresează dascălului modern, deschis spre nou, dascăl care pune accent pe dezvoltarea personalităţii elevului, pe aspectele intelectuale, emoţionale ale acestuia, pe instruirea activă. Temele sunt alese cu grijă, punctând toate competenţele cerute de programa în vigoare. Textele sunt selectate în mod echilibrat, ponderea dintre autorii canonici şi cei contemporani fiind atent cântărită. Abordarea acestora se face cu strategii moderne, elevii devenind coparticipanţi la propria instruire. Ei dobândesc deprinderi de receptare corectă a textului scris, de folosire corectă a cuvintelor, de formulare a unor mesaje proprii, de argumentare a unui punct de vedere, îmbogăţindu-şi vocabularul şi utilizând resursele limbii în contexte variate de comunicare. Lucrarea stimulează creativitatea şi libertatea de alegere. Exerciţiile-joc captivează elevii, stimulându-le gândirea, judecata, imaginaţia şi atenţia. Ei sunt învăţaţi să gândească creativ, să se exprime corect şi liber în diferite situaţii de comunicare, să observe realitatea şi să-şi imagineze un personaj, o scenă, un final, în funcţie de propria personalitate, ajutându-i să capete încredere în forţele proprii.
Scrie parerea ta
Limba şi literatura română. Manual pentru clasa a III-a. Semestrele I şi II
Ai cumparat produsul Limba şi literatura română. Manual pentru clasa a III-a. Semestrele I şi II ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Acest Manual a îndeplinit criteriile tehnice de calitate la licitaÅ£ia de manuale ÅŸcolare organizată de MECS în anul 2015 Realizată conform programei în vigoare, lucrarea se adresează dascălului modern, deschis spre nou, dascăl care pune accent pe dezvoltarea personalităţii elevului, pe aspectele intelectuale, emoÅ£ionale ale acestuia, pe instruirea activă. Temele sunt alese cu grijă, punctând toate competenÅ£ele cerute de programa în vigoare. Textele sunt selectate în mod echilibrat, ponderea dintre autorii canonici ÅŸi cei contemporani fiind atent cântărită. Abordarea acestora se face cu strategii moderne, elevii devenind coparticipanÅ£i la propria instruire. Ei dobândesc deprinderi de receptare corectă a textului scris, de folosire corectă a cuvintelor, de formulare a unor mesaje proprii, de argumentare a unui punct de vedere, îmbogăţindu-ÅŸi vocabularul ÅŸi utilizând resursele limbii în contexte variate de comunicare. Lucrarea stimulează creativitatea ÅŸi libertatea de alegere. ExerciÅ£iile-joc captivează elevii, stimulându-le gândirea, judecata, imaginaÅ£ia ÅŸi atenÅ£ia. Ei sunt învăţaÅ£i să gândească creativ, să se exprime corect ÅŸi liber în diferite situaÅ£ii de comunicare, să observe realitatea ÅŸi să-ÅŸi imagineze un personaj, o scenă, un final, în funcÅ£ie de propria personalitate, ajutându-i să capete încredere în forÅ£ele proprii.
Acorda un calificativ