#html-body [data-pb-style=QC4DN86]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Lucrarea de față este realizată în conformitate cu actuala programă școlară de limba și literatura română. În plus, ține cont de reperele metodologice publicate de Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, în scopul armonizării programei de liceu cu aceea de gimnaziu. Problemele de literatură, limbă și comunicare au fost abordate integrat și preponderent aplicativ în patru unități: U1 – Fundamente ale culturii române. Perioada veche; U2 – Perioada modernă. Secolul al XIX-lea; U3 – Curente culturale/literare în secolul al XIX-lea – începutul secolului al XX-lea; U4 – Perioada interbelică. Romanul. La clasa a XI-a, studiul literaturii din perspectiva epocilor și ideologiilor literare a condus la selecția unor texte sau fragmente din autori reprezentativi în acest sens: Grigore Ureche, Miron Costin, Antim Ivireanul, Ion Neculce, Ion Budai-Deleanu, Mihail Kogălniceanu, Vasile Alecsandri, Alecu Russo, Costache Negruzzi, Titu Maiorescu, Mihai Eminescu, I.L. Caragiale, Alexandru Macedonski, George Coșbuc, Hortensia Papadat-Bengescu și Mircea Eliade. Am ales, de asemenea, numeroase fragmente din texte diverse, literare sau nonliterare, utilizate în cadrul aplicațiilor, fie ca suport în prezentarea unor concepte sau probleme de literatură, limbă sau comunicare, fie ca deschidere tematică și cognitivă către actualitate.
Scrie parerea ta
Cititul ne face mai buni. Limba și literatura română. Noțiuni, aplicații, repere istorice. Clasa a XI-a
Ai cumparat produsul Cititul ne face mai buni. Limba și literatura română. Noțiuni, aplicații, repere istorice. Clasa a XI-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
#html-body [data-pb-style=QC4DN86]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Lucrarea de față este realizată în conformitate cu actuala programă școlară de limba și literatura română. În plus, ține cont de reperele metodologice publicate de Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, în scopul armonizării programei de liceu cu aceea de gimnaziu. Problemele de literatură, limbă și comunicare au fost abordate integrat și preponderent aplicativ în patru unități: U1 – Fundamente ale culturii române. Perioada veche; U2 – Perioada modernă. Secolul al XIX-lea; U3 – Curente culturale/literare în secolul al XIX-lea – începutul secolului al XX-lea; U4 – Perioada interbelică. Romanul. La clasa a XI-a, studiul literaturii din perspectiva epocilor și ideologiilor literare a condus la selecția unor texte sau fragmente din autori reprezentativi în acest sens: Grigore Ureche, Miron Costin, Antim Ivireanul, Ion Neculce, Ion Budai-Deleanu, Mihail Kogălniceanu, Vasile Alecsandri, Alecu Russo, Costache Negruzzi, Titu Maiorescu, Mihai Eminescu, I.L. Caragiale, Alexandru Macedonski, George Coșbuc, Hortensia Papadat-Bengescu și Mircea Eliade. Am ales, de asemenea, numeroase fragmente din texte diverse, literare sau nonliterare, utilizate în cadrul aplicațiilor, fie ca suport în prezentarea unor concepte sau probleme de literatură, limbă sau comunicare, fie ca deschidere tematică și cognitivă către actualitate.
Acorda un calificativ