Lucrarea isi propune sa ajute invatatorul in proiectarea si realizarea lectiilor din cadrul obiectivului de invatamant Stiinte ale naturii, aplicand metode de instruire cu pronuntat caracter formativ, care favorizeaza participarea nemijlocita a elevului. Didactica disciplinei Stiinte ale naturii este structurata in 6 capitole. In capitolul 1, sunt prezentate cunostintele de stiinte ale naturii necesare invatatorului pentru a organiza procesul de predare-invatare-evaluare a temelor prevazute in programele scolare. In urmatoarele 3 capitole, se prezinta modul de proiectare a activitatii didactice la clasa, organizarea lectiilor si diverse metode de invatare care se pot aplica in studiul Stiintelor naturii. Prin rezolvarea situatiilor de invatare prezentate in capitolul 5, elevii pot fi indrumati de invatatori in explorarea si investigarea lumii inconjuratoare, realizandu-se astfel deplasarea demersului didactic de la "ce se invata" la "de ce se invata". Nu este uitata nici evaluarea - in capitolul 6 -, tipurile de itemi folositi fiind intarite prin aplicatii.
Scrie parerea ta
DIDACTICA DISCIPLINEI STIINTE ALE NATURII
Ai cumparat produsul DIDACTICA DISCIPLINEI STIINTE ALE NATURII ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea isi propune sa ajute invatatorul in proiectarea si realizarea lectiilor din cadrul obiectivului de invatamant Stiinte ale naturii, aplicand metode de instruire cu pronuntat caracter formativ, care favorizeaza participarea nemijlocita a elevului. Didactica disciplinei Stiinte ale naturii este structurata in 6 capitole. In capitolul 1, sunt prezentate cunostintele de stiinte ale naturii necesare invatatorului pentru a organiza procesul de predare-invatare-evaluare a temelor prevazute in programele scolare. In urmatoarele 3 capitole, se prezinta modul de proiectare a activitatii didactice la clasa, organizarea lectiilor si diverse metode de invatare care se pot aplica in studiul Stiintelor naturii. Prin rezolvarea situatiilor de invatare prezentate in capitolul 5, elevii pot fi indrumati de invatatori in explorarea si investigarea lumii inconjuratoare, realizandu-se astfel deplasarea demersului didactic de la "ce se invata" la "de ce se invata". Nu este uitata nici evaluarea - in capitolul 6 -, tipurile de itemi folositi fiind intarite prin aplicatii.
Acorda un calificativ