DOINA GROZA – profesor de limba franceză gradul I, coautor de manuale de limba franceză pentru liceu, autor şi coautor de culegeri de exerciţii, suporturi didactice, coautor al manualului de formare din programul POSDRU, formator naţional. GABRIELA ZOTA – profesor de limba franceză, grad didactic I, la Colegiul Naţional Şcoala Centrală, Bucureşti. Profesor abilitat în cadrul examenelor DELF, expert RED, membru în cadrul Corpului de profesori evaluatori pentru examenele şi concursurile naţionale. A participat la stagii de formare şi la proiecte la nivel naţional şi internaţional. Cinci motive pentru a alege manualul de limba franceză L2 propus de Grupul Editorial Corint: 1. Este un manual prietenos, dinamic, adaptat vârstei, preocupărilor şi universului referenţial al elevilor de clasa a V-a, astfel încât primul contact cu limba franceză să fie agreabil şi incitant. Elevii sunt conduşi de un personaj de vârsta lor (Théo, 10-11 ani), plasat în diverse contexte situaţionale. 2. Strategia adoptată favorizează dozarea armonioasă a metodelor de tip intuitiv cu cele expozitive, ghidate de profesor. Lucrul individual şi exerciţiile de asimilare și fixare a cunoştinţelor alternează cu secvenţele de interactivitate, de lucru în grup, însoţite de elemente de ludic şi umor. 3. Unităţile sunt clar structurate într-o succesiune echilibrată de pagini duble, cu o alcătuire similară, ferită însă de monotonie prin elementele de diversitate progresivă introduse gradat. Aceasta permite, încă de la primele lecţii, exersarea mecanismelor de învăţare ce facilitează parcurgerea întregii materii. 4. După 3-4 unităţi de învăţare, manualul prevede un bilanţ ce reia punctual materia parcursă, cu scopul fixării celor mai importante elemente de lexic şi gramatică. Evaluarea finală are în vedere conţinuturile fundamentale de învăţare prevăzute de programă şi respectă principiile evaluării de tip DELF. 5. Manualul digital conţine elemente animate, interactive sau statice care accentuează, completează sau fixează conţinuturile de învăţare, oferind profesorilor un instrument pedagogic suplimentar, iar elevilor o modalitate interactivă, amuzantă şi stimulativă de învăţare şi de autoevaluare. Activităţile de lectură sunt acompaniate de înregistrare audio.
Vezi mai jos evolutia preturilor din ultimele 31 de zile pentru Limba franceză L2. Manual pentru clasa a V-a
Scrie parerea ta
Limba franceză L2. Manual pentru clasa a V-a
Ai cumparat produsul Limba franceză L2. Manual pentru clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
DOINA GROZA – profesor de limba franceză gradul I, coautor de manuale de limba franceză pentru liceu, autor şi coautor de culegeri de exerciţii, suporturi didactice, coautor al manualului de formare din programul POSDRU, formator naţional. GABRIELA ZOTA – profesor de limba franceză, grad didactic I, la Colegiul Naţional Şcoala Centrală, Bucureşti. Profesor abilitat în cadrul examenelor DELF, expert RED, membru în cadrul Corpului de profesori evaluatori pentru examenele şi concursurile naţionale. A participat la stagii de formare şi la proiecte la nivel naţional şi internaţional. Cinci motive pentru a alege manualul de limba franceză L2 propus de Grupul Editorial Corint: 1. Este un manual prietenos, dinamic, adaptat vârstei, preocupărilor şi universului referenţial al elevilor de clasa a V-a, astfel încât primul contact cu limba franceză să fie agreabil şi incitant. Elevii sunt conduşi de un personaj de vârsta lor (Théo, 10-11 ani), plasat în diverse contexte situaţionale. 2. Strategia adoptată favorizează dozarea armonioasă a metodelor de tip intuitiv cu cele expozitive, ghidate de profesor. Lucrul individual şi exerciţiile de asimilare și fixare a cunoştinţelor alternează cu secvenţele de interactivitate, de lucru în grup, însoţite de elemente de ludic şi umor. 3. Unităţile sunt clar structurate într-o succesiune echilibrată de pagini duble, cu o alcătuire similară, ferită însă de monotonie prin elementele de diversitate progresivă introduse gradat. Aceasta permite, încă de la primele lecţii, exersarea mecanismelor de învăţare ce facilitează parcurgerea întregii materii. 4. După 3-4 unităţi de învăţare, manualul prevede un bilanţ ce reia punctual materia parcursă, cu scopul fixării celor mai importante elemente de lexic şi gramatică. Evaluarea finală are în vedere conţinuturile fundamentale de învăţare prevăzute de programă şi respectă principiile evaluării de tip DELF. 5. Manualul digital conţine elemente animate, interactive sau statice care accentuează, completează sau fixează conţinuturile de învăţare, oferind profesorilor un instrument pedagogic suplimentar, iar elevilor o modalitate interactivă, amuzantă şi stimulativă de învăţare şi de autoevaluare. Activităţile de lectură sunt acompaniate de înregistrare audio.
Acorda un calificativ