IOANA CORINA ROTARU – profesor grad didactic I cu dublă specializare, educație tehnologică-informatică (Colegiul Național „E. Racoviță”, Iași), profesor metodist, mentor și coordonator de practică pedagogică, formator național, autoare de manuale școlare, auxiliare curriculare, ghiduri metodologice, programe școlare, membru în comisia națională pentru disciplina educație tehnologică, propunător de subiecte pentru olimpiada națională. DANIELA VLĂDUȚ – director adjunct, profesor grad didactic I cu dublă specializare, educație tehnologică-informatică (Școala Gimnazială „Colonel C. Langa” Miroslava, Iași), autoare de ghiduri didactice și programe pentru discipline opționale, de articole în revistele și pe site-urile de specialitate, membru în comisii tehnice ale ISJ Iași, evaluator, propunător de subiecte, membru al juriului la concursuri și olimpiade școlare. MIHAELA BĂSU – profesor cu dublă specializare, educație tehnologică - Informatică și TIC, (Colegiul Național „Vasile Alecsandri” Iași), grad didactic I, doctor în inginerie industrială, autoare de manuale școlare, ghiduri didactice și auxiliare școlare, membru AGIR. Cinci motive pentru a alege manualul de educație tehnologică și aplicații practice propus de Grupul Editorial Corint: 1.Pune accent pe competențe matematice și competențe de bază în științe și tehnologii, pe inițiativă și antreprenoriat. 2.Propune numeroase activități practice, în vederea formării și dezvoltării abilităților practice și a creativității elevilor. În cadrul acestor activități, elevii vor realiza produse utile sau ornamentale folosind materiale din natură, materiale reciclabile, respectând normele de securitate și de sănătate în muncă/normele de igienă. Produsele obținute vor fipromovate și valorificate în expoziții organizate la nivelul clasei/școlii. 3.Abordarea interdisciplinară a activităților de învățare le oferă elevilor posibilitatea de a înțelege procesele tehnologice simple pentru cultivarea plantelor și elemente de tehnologia creșterii animalelor. 4.Pe parcursul orelor, elevii vor folosi tehnologii moderne de informare și comunicare pentru documentare, proiectare, învățare. 5.Având în vedere multitudinea tehnologiilor folosite, educația tehnologică își propune să dezvolte spiritul civic al elevilor, educația pentru mediu și pentru un stil de viață sănătos.
Scrie parerea ta
Educație tehnologică și aplicații practice. Manual pentru clasa a V-a
Ai cumparat produsul Educație tehnologică și aplicații practice. Manual pentru clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
IOANA CORINA ROTARU – profesor grad didactic I cu dublă specializare, educație tehnologică-informatică (Colegiul Național „E. Racoviță”, Iași), profesor metodist, mentor și coordonator de practică pedagogică, formator național, autoare de manuale școlare, auxiliare curriculare, ghiduri metodologice, programe școlare, membru în comisia națională pentru disciplina educație tehnologică, propunător de subiecte pentru olimpiada națională. DANIELA VLĂDUȚ – director adjunct, profesor grad didactic I cu dublă specializare, educație tehnologică-informatică (Școala Gimnazială „Colonel C. Langa” Miroslava, Iași), autoare de ghiduri didactice și programe pentru discipline opționale, de articole în revistele și pe site-urile de specialitate, membru în comisii tehnice ale ISJ Iași, evaluator, propunător de subiecte, membru al juriului la concursuri și olimpiade școlare. MIHAELA BĂSU – profesor cu dublă specializare, educație tehnologică - Informatică și TIC, (Colegiul Național „Vasile Alecsandri” Iași), grad didactic I, doctor în inginerie industrială, autoare de manuale școlare, ghiduri didactice și auxiliare școlare, membru AGIR. Cinci motive pentru a alege manualul de educație tehnologică și aplicații practice propus de Grupul Editorial Corint: 1.Pune accent pe competențe matematice și competențe de bază în științe și tehnologii, pe inițiativă și antreprenoriat. 2.Propune numeroase activități practice, în vederea formării și dezvoltării abilităților practice și a creativității elevilor. În cadrul acestor activități, elevii vor realiza produse utile sau ornamentale folosind materiale din natură, materiale reciclabile, respectând normele de securitate și de sănătate în muncă/normele de igienă. Produsele obținute vor fipromovate și valorificate în expoziții organizate la nivelul clasei/școlii. 3.Abordarea interdisciplinară a activităților de învățare le oferă elevilor posibilitatea de a înțelege procesele tehnologice simple pentru cultivarea plantelor și elemente de tehnologia creșterii animalelor. 4.Pe parcursul orelor, elevii vor folosi tehnologii moderne de informare și comunicare pentru documentare, proiectare, învățare. 5.Având în vedere multitudinea tehnologiilor folosite, educația tehnologică își propune să dezvolte spiritul civic al elevilor, educația pentru mediu și pentru un stil de viață sănătos.
Acorda un calificativ