Cinci motive pentru a alege manualul: Conținutul, sistematizat și accesibil, este conceput ca un permanent dialog cu elevul, urmat de un feedback corespunzător, cu activități care ajută profesorul să poată dirija învățarea, atât în timpul lecțiilor, cât și în afara acestora. Sunt prezentate modele pentru implicarea elevilor în realizarea de activități noi: proiecte, portofolii, rezolvarea de probleme, care să îi stimuleze pe aceștia să depășească obstacolele și să găsească soluții. Maniera inovatoare în care este conceput provoacă elevul să analizeze, să aplice, să extragă informații sau să exerseze cunoștințele prin joc didactic, oferind un mod de învățare bazat pe înțelegere și explicare, nu pe memorare și reproducere. Activitățile de învățare variate, antrenante și dinamice, ca și diversitatea tipurilor de interacțiune (elev-elev, elev-profesor) stimulează curiozitatea elevului și îl mențin implicat activ în procesul învățării. Asigură interdisciplinaritatea, atât prin interpretarea unor grafice și texte literare în corelație cu conținuturile științifice, vizionarea și interpretarea unor scheme, imagini și filmulețe didactice, cât și prin activități care presupun: competențe digitale, aprecierea matematică a unor caracteristici, fenomene, procese din mediul ambiant. Promovează aplicarea cunoștințelor asimilate în situații reale de viață, asigurând transferul informațional și exersarea capacităților de investigație științifică. Stimulează motivația pentru formarea unor deprinderi de igienă individuală și colectivă, pentru adoptarea unui stil de viață sănătos, cât și pentru adoptarea unei atitudini responsabile față de mediul natural. 5. Conținuturile și activitățile propuse dezvoltă unele abilități sociale ale elevilor – capacitatea de a coopera și de a lucra împreună cu ceilalți, toleranța și empatia. Elevii sunt încurajați să dezvolte concepte noi și să privească lucrurile din perspective diferite, sunt provocați să se implice în autoevaluare și interevaluare, precum și în rezolvarea unor situații-problemă.
Scrie parerea ta
Biologie. Manual pentru clasa a VII-a
Ai cumparat produsul Biologie. Manual pentru clasa a VII-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cinci motive pentru a alege manualul: Conținutul, sistematizat și accesibil, este conceput ca un permanent dialog cu elevul, urmat de un feedback corespunzător, cu activități care ajută profesorul să poată dirija învățarea, atât în timpul lecțiilor, cât și în afara acestora. Sunt prezentate modele pentru implicarea elevilor în realizarea de activități noi: proiecte, portofolii, rezolvarea de probleme, care să îi stimuleze pe aceștia să depășească obstacolele și să găsească soluții. Maniera inovatoare în care este conceput provoacă elevul să analizeze, să aplice, să extragă informații sau să exerseze cunoștințele prin joc didactic, oferind un mod de învățare bazat pe înțelegere și explicare, nu pe memorare și reproducere. Activitățile de învățare variate, antrenante și dinamice, ca și diversitatea tipurilor de interacțiune (elev-elev, elev-profesor) stimulează curiozitatea elevului și îl mențin implicat activ în procesul învățării. Asigură interdisciplinaritatea, atât prin interpretarea unor grafice și texte literare în corelație cu conținuturile științifice, vizionarea și interpretarea unor scheme, imagini și filmulețe didactice, cât și prin activități care presupun: competențe digitale, aprecierea matematică a unor caracteristici, fenomene, procese din mediul ambiant. Promovează aplicarea cunoștințelor asimilate în situații reale de viață, asigurând transferul informațional și exersarea capacităților de investigație științifică. Stimulează motivația pentru formarea unor deprinderi de igienă individuală și colectivă, pentru adoptarea unui stil de viață sănătos, cât și pentru adoptarea unei atitudini responsabile față de mediul natural. 5. Conținuturile și activitățile propuse dezvoltă unele abilități sociale ale elevilor – capacitatea de a coopera și de a lucra împreună cu ceilalți, toleranța și empatia. Elevii sunt încurajați să dezvolte concepte noi și să privească lucrurile din perspective diferite, sunt provocați să se implice în autoevaluare și interevaluare, precum și în rezolvarea unor situații-problemă.
Acorda un calificativ