ANA MARILENA MÂNDRUȚ – fizician, specializarea Fizica atmosferei și fizica Pământului, cercetător științific și expert în evaluare, editor și coautor de auxiliare școlare, cursuri și ghiduri metodologice. OCTAVIAN MÂNDRUȚ – profesor doctor în geografie, cercetător Știinţific pr. I, autor de manuale şcolare (pentru clasele III–XII), atlase, culegeri de sinteze şi teste, lucrări din diferite domenii ale geografiei, ghiduri metodologice, printre care primul ghid de evaluare la geografie, caiete de activitate independentă a elevilor, cursuri universitare. Referenți: – Prof. univ. dr. Alexandru Nedelea, Facultatea de Geografie, Universitatea din București. – Prof. univ. dr. Mihai Dima, Facultatea de Fizică, Universitatea din București. – Prof. drd. Nicoleta Stănică, inspector școlar pentru învățământ primar, ISJ Ilfov. – Prof. dr. Ștefan-Zolti Mezei, inspector școlar pentru învățământ primar, ISJ Alba. – Prof. Mihai Sebastian Banciu, inspector școlar pentru învățământ primar și alternative educaționale, ISJ Covasna. – Prof. pentru învățământ primar gr. I Elena Diana Brătucu, Școala Gimnazială „Traian” din Craiova. De ce să-l alegi? 1. Este simplu, accesibil și clar. Constituind o introducere în studiul Științelor naturii, manualul are o încărcătură informațională minimă, prezentată diversificat (imagini, texte explicative, grafice, scheme, lecturi). 2. Pornește de la experiența empirică a elevilor, pe care o organizează în structuri noi de cunoaștere. Principalele situații de învățare au fost experimentate pe elevi de această vârstă, iar modelele de autoevaluare sunt diversificate. 3. Accentul procesului de învățare propus urmează demersul experimental, investigativ. Pentru toate cele trei domenii de conținut sunt propuse experimente simple, la îndemâna elevilor, pe baza cărora sunt explicate fenomenele abordate. 4. Activitățile au o succesiune foarte clară: observare – explicație – experimentare – situații noi – constatări – concluzii – aplicații. Aceste componente sunt interconectate, asigurându-se o parcurgere optimă a momentelor învățării. 5. Oferă imagini și situații (reale sau virtuale) care sunt supuse activității observaționale a elevilor (Observați), pe baza unor elemente anterioare (Să ne amintim) și a unui scurt text explicativ, urmat de întrebări și aplicații.
Scrie parerea ta
Științe ale naturii. Manual pentru clasa a III-a
Ai cumparat produsul Științe ale naturii. Manual pentru clasa a III-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
ANA MARILENA MÂNDRUȚ – fizician, specializarea Fizica atmosferei și fizica Pământului, cercetător științific și expert în evaluare, editor și coautor de auxiliare școlare, cursuri și ghiduri metodologice. OCTAVIAN MÂNDRUȚ – profesor doctor în geografie, cercetător Știinţific pr. I, autor de manuale şcolare (pentru clasele III–XII), atlase, culegeri de sinteze şi teste, lucrări din diferite domenii ale geografiei, ghiduri metodologice, printre care primul ghid de evaluare la geografie, caiete de activitate independentă a elevilor, cursuri universitare. Referenți: – Prof. univ. dr. Alexandru Nedelea, Facultatea de Geografie, Universitatea din București. – Prof. univ. dr. Mihai Dima, Facultatea de Fizică, Universitatea din București. – Prof. drd. Nicoleta Stănică, inspector școlar pentru învățământ primar, ISJ Ilfov. – Prof. dr. Ștefan-Zolti Mezei, inspector școlar pentru învățământ primar, ISJ Alba. – Prof. Mihai Sebastian Banciu, inspector școlar pentru învățământ primar și alternative educaționale, ISJ Covasna. – Prof. pentru învățământ primar gr. I Elena Diana Brătucu, Școala Gimnazială „Traian” din Craiova. De ce să-l alegi? 1. Este simplu, accesibil și clar. Constituind o introducere în studiul Științelor naturii, manualul are o încărcătură informațională minimă, prezentată diversificat (imagini, texte explicative, grafice, scheme, lecturi). 2. Pornește de la experiența empirică a elevilor, pe care o organizează în structuri noi de cunoaștere. Principalele situații de învățare au fost experimentate pe elevi de această vârstă, iar modelele de autoevaluare sunt diversificate. 3. Accentul procesului de învățare propus urmează demersul experimental, investigativ. Pentru toate cele trei domenii de conținut sunt propuse experimente simple, la îndemâna elevilor, pe baza cărora sunt explicate fenomenele abordate. 4. Activitățile au o succesiune foarte clară: observare – explicație – experimentare – situații noi – constatări – concluzii – aplicații. Aceste componente sunt interconectate, asigurându-se o parcurgere optimă a momentelor învățării. 5. Oferă imagini și situații (reale sau virtuale) care sunt supuse activității observaționale a elevilor (Observați), pe baza unor elemente anterioare (Să ne amintim) și a unui scurt text explicativ, urmat de întrebări și aplicații.
Acorda un calificativ