Cinci motive pentru a alege manualul: Conținuturile celor trei unități de învățare prevăzute în programa școlară sunt corelate cu strategiile didactice, sunt bine definite, fiecare dintre acestea fiind prezentată unitar, remarcându-se printr-o înlănțuire logică între: noile informații, activitățile de învățare, realizarea feedback-ului, a evaluării și, ca element de noutate, chiar a autoevaluării prin chestionare-tip, dar și îndemnuri la relaxare, dezlegând scurte ghicitori, rebusuri în limba latină, dar și printr-o serie de alte jocuri didactice, dinamice, amuzante și atractive. Fiecare unitate de învățare se bucură de o rubricație originală, extrem de variată și de captivantă, de tipul: „Descoperiţi” (Ad inveniendum), „Aplicaţi” (Ad exercendum), „Dicţionar” (Glossarium), „Ştiaţi că…” (Ad plurima sciendum), „Reflectaţi” (Ad sententiam dicendum), „Joc de rol” (Ad personam agendum), „Jurnal de călătorie” (Peregrinationis diarium), „Proiect” (Ad cogitandum), „Portofoliu” (Ad testimoniis docendum), „Reţineţi!” (Memora!) etc. Abundența detaliilor interesante, picante de cultură și civilizație greco-romană. Învățarea treptată prin intuiție, descoperire, joc și exerciții diversificate. Imagistica bogată, deosebită, clară, revelatoare, captivantă, cu rolul de a creiona un metatext menit să le vorbească elevilor despre viața de zi cu zi în Antichitatea greco-romană, despre marile figuri ori despre pictura, sculptura și arhitectura acestei Antichități clasice, în felul unei Enciclopedii ilustrate.
Scrie parerea ta
Elemente de limbă latină și de cultură romanică. Manual pentru clasa a VII-a
Ai cumparat produsul Elemente de limbă latină și de cultură romanică. Manual pentru clasa a VII-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cinci motive pentru a alege manualul: Conținuturile celor trei unități de învățare prevăzute în programa școlară sunt corelate cu strategiile didactice, sunt bine definite, fiecare dintre acestea fiind prezentată unitar, remarcându-se printr-o înlănțuire logică între: noile informații, activitățile de învățare, realizarea feedback-ului, a evaluării și, ca element de noutate, chiar a autoevaluării prin chestionare-tip, dar și îndemnuri la relaxare, dezlegând scurte ghicitori, rebusuri în limba latină, dar și printr-o serie de alte jocuri didactice, dinamice, amuzante și atractive. Fiecare unitate de învățare se bucură de o rubricație originală, extrem de variată și de captivantă, de tipul: „Descoperiţi” (Ad inveniendum), „Aplicaţi” (Ad exercendum), „Dicţionar” (Glossarium), „Ştiaţi că…” (Ad plurima sciendum), „Reflectaţi” (Ad sententiam dicendum), „Joc de rol” (Ad personam agendum), „Jurnal de călătorie” (Peregrinationis diarium), „Proiect” (Ad cogitandum), „Portofoliu” (Ad testimoniis docendum), „Reţineţi!” (Memora!) etc. Abundența detaliilor interesante, picante de cultură și civilizație greco-romană. Învățarea treptată prin intuiție, descoperire, joc și exerciții diversificate. Imagistica bogată, deosebită, clară, revelatoare, captivantă, cu rolul de a creiona un metatext menit să le vorbească elevilor despre viața de zi cu zi în Antichitatea greco-romană, despre marile figuri ori despre pictura, sculptura și arhitectura acestei Antichități clasice, în felul unei Enciclopedii ilustrate.
Acorda un calificativ