Lucrarea este elaborată de autoarele manualului de Comunicare în limba română – clasa a II-a, câştigător al licitaţiei organizate de MEN în anul 2014. Comunicare în limba română. Caietul elevului pentru clasa a II-a – partea a II-a este un auxiliar modern şi extrem de util pentru studiul limbii, care se recomandă prin calitatea prezentării informaţiei ştiinţifice, prin maniera interdisciplinară de abordare a limbii, precum şi prin actualitatea temelor dezvoltate în textele propuse ca suport. Caietul este conceput pe capitole care respectă structura manualului, realizat de acelaşi colectiv de autoare, şi, pentru fiecare unitate didactică, sunt atinse competenţele specifice prin exerciţii variate şi situaţii diverse de învăţare. Testele de la finalul fiecărei unităţi constituie instrumente de evaluare şi au drept scop dezvoltarea motivaţiei pentru învăţarea permanentă. Rolul acestei lucrări este de a sprijini învăţarea, aprofundarea, dar şi evaluarea cunoştinţelor şi a competenţelor, adresându-se deopotrivă elevilor, ca instrument de lucru, învăţătorilor, ca auxiliar didactic, şi părinţilor, ca material consultativ.
Scrie parerea ta
Comunicare în limba română. Caietul elevului pentru clasa a II-a. Partea a II-a
Ai cumparat produsul Comunicare în limba română. Caietul elevului pentru clasa a II-a. Partea a II-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea este elaborată de autoarele manualului de Comunicare în limba română – clasa a II-a, câştigător al licitaţiei organizate de MEN în anul 2014. Comunicare în limba română. Caietul elevului pentru clasa a II-a – partea a II-a este un auxiliar modern şi extrem de util pentru studiul limbii, care se recomandă prin calitatea prezentării informaţiei ştiinţifice, prin maniera interdisciplinară de abordare a limbii, precum şi prin actualitatea temelor dezvoltate în textele propuse ca suport. Caietul este conceput pe capitole care respectă structura manualului, realizat de acelaşi colectiv de autoare, şi, pentru fiecare unitate didactică, sunt atinse competenţele specifice prin exerciţii variate şi situaţii diverse de învăţare. Testele de la finalul fiecărei unităţi constituie instrumente de evaluare şi au drept scop dezvoltarea motivaţiei pentru învăţarea permanentă. Rolul acestei lucrări este de a sprijini învăţarea, aprofundarea, dar şi evaluarea cunoştinţelor şi a competenţelor, adresându-se deopotrivă elevilor, ca instrument de lucru, învăţătorilor, ca auxiliar didactic, şi părinţilor, ca material consultativ.
Acorda un calificativ