DESCRIERE INNOVA 5W20 FD-HYBRID este un ulei sintetic de ultimă generație, proiectat pentru a optimiza economia de combustibil. Se bazează pe o selecție specială de uleiuri de bază sintetice, caracterizate printr-un indice ridicat de vâscozitate și o paletă bine echilibrată de aditivi avansați. Prin formula sa distinctivă, acest ulei asigură nu doar o eficiență crescută a combustibilului, ci și de o pornire rapidă în condiții reci și o protecție optimă împotriva oxidării. APLICABILITATE INNOVA 5W20 FD-HYBRID este destinat motoarelor pe benzină moderne ce necesită un lubrifiant cu economie de combustibil (API SP-RC și ILSAC GF-6B), indiferent dacă sunt echipate cu aspirație naturală sau turbo. Este conceput pentru a răspunde cerințelor motoarelor care necesită uleiuri cu fricțiune redusă și cu indice HTHS (High Temperature High Shear) scăzut. Este potrivit pentru autoturismele hibride atunci când sunt îndeplinite specificațiile OEM. NORME ÎNDEPLINITE • API: SP Resource Conserving • ILSAC: GF-6A • GM: DEXOS 1 (TM) GEN 3 • CHRYSLER: MS6395 • FIAT: 9.55535-CR1 • FORD: WSS-M2C945A/B1 • FORD: WSS-M2C960-A1
Scrie parerea ta
Ulei de motor KROSS INNOVA 5W-20 FD-HYBRID 5L
Ai cumparat produsul Ulei de motor KROSS INNOVA 5W-20 FD-HYBRID 5L ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
DESCRIERE INNOVA 5W20 FD-HYBRID este un ulei sintetic de ultimă generație, proiectat pentru a optimiza economia de combustibil. Se bazează pe o selecție specială de uleiuri de bază sintetice, caracterizate printr-un indice ridicat de vâscozitate și o paletă bine echilibrată de aditivi avansați. Prin formula sa distinctivă, acest ulei asigură nu doar o eficiență crescută a combustibilului, ci și de o pornire rapidă în condiții reci și o protecție optimă împotriva oxidării. APLICABILITATE INNOVA 5W20 FD-HYBRID este destinat motoarelor pe benzină moderne ce necesită un lubrifiant cu economie de combustibil (API SP-RC și ILSAC GF-6B), indiferent dacă sunt echipate cu aspirație naturală sau turbo. Este conceput pentru a răspunde cerințelor motoarelor care necesită uleiuri cu fricțiune redusă și cu indice HTHS (High Temperature High Shear) scăzut. Este potrivit pentru autoturismele hibride atunci când sunt îndeplinite specificațiile OEM. NORME ÎNDEPLINITE • API: SP Resource Conserving • ILSAC: GF-6A • GM: DEXOS 1 (TM) GEN 3 • CHRYSLER: MS6395 • FIAT: 9.55535-CR1 • FORD: WSS-M2C945A/B1 • FORD: WSS-M2C960-A1
Acorda un calificativ