Main part number: 1579 Simple Main part number: 1579 OEM numbers (original car numbers): Etanşează pneurile sparte şi le umflă la loc. După reparaţie, deplasarea va continua doar cu viteză redusă iar pneul trebuie vulcanizat corespunzător sau înlocuit cu prima ocazie. Pentru toate tipurile de pneuri cu şi fără cameră. Utilizarea produsului nu este recomandată în cazul unei camere tăiate, dacă pneul a alunecat de pe jantă sau anvelopa prezintă tăieturi pe partea laterală! ATENŢIE: Sistemele de monitorizare a presiunii montate în pneuri pot fi distruse din cauza solvenţilor conţinuţi în produs.Domeniul de utilizare:Prima soluţie în caz de pană a vehiculelor pe două roţi cu şi fără cameră.Mod de utilizare:Aduceți supapa de pneu la jumătatea înălțimii jantei și eliberați restul de aer. Îndepărtați cauza penei (de exemplu cuie etc.). Agitați bine flaconul. Dacă este rece, încălziți. Înșurubați conectorul pe supapa anvelopei. Țineți doza vertical și pulverizați. Notă: Imediat după reparație rulați cu o viteză între 10 și 15 km/h astfel încât produsul poate fi distribuit optim în jurul anvelopei. Verificați presiunea în anvelope cât mai curând posibil și găsiți un atelier de reparații.Indicaţii:Pentru ca produsul să se distribuie în mod optim, se merge imediat cu 10 până la 15 km/oră. Se verifică presiunea cauciucurilor cât mai repede posibil şi se caută un atelier de reparaţii.
Scrie parerea ta
Spray umflare roata Motorbike LIQUI MOLY 300ml
Ai cumparat produsul Spray umflare roata Motorbike LIQUI MOLY 300ml ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Main part number: 1579 Simple Main part number: 1579 OEM numbers (original car numbers): Etanşează pneurile sparte şi le umflă la loc. După reparaţie, deplasarea va continua doar cu viteză redusă iar pneul trebuie vulcanizat corespunzător sau înlocuit cu prima ocazie. Pentru toate tipurile de pneuri cu şi fără cameră. Utilizarea produsului nu este recomandată în cazul unei camere tăiate, dacă pneul a alunecat de pe jantă sau anvelopa prezintă tăieturi pe partea laterală! ATENŢIE: Sistemele de monitorizare a presiunii montate în pneuri pot fi distruse din cauza solvenţilor conţinuţi în produs.Domeniul de utilizare:Prima soluţie în caz de pană a vehiculelor pe două roţi cu şi fără cameră.Mod de utilizare:Aduceți supapa de pneu la jumătatea înălțimii jantei și eliberați restul de aer. Îndepărtați cauza penei (de exemplu cuie etc.). Agitați bine flaconul. Dacă este rece, încălziți. Înșurubați conectorul pe supapa anvelopei. Țineți doza vertical și pulverizați. Notă: Imediat după reparație rulați cu o viteză între 10 și 15 km/h astfel încât produsul poate fi distribuit optim în jurul anvelopei. Verificați presiunea în anvelope cât mai curând posibil și găsiți un atelier de reparații.Indicaţii:Pentru ca produsul să se distribuie în mod optim, se merge imediat cu 10 până la 15 km/oră. Se verifică presiunea cauciucurilor cât mai repede posibil şi se caută un atelier de reparaţii.
Acorda un calificativ