Cum să le spun.... Metoda Process Communication - Gérard Collignon

Cod intern: xsales_98435991
Producator: Trei
Vizualizari: 0 / Achizitii: 0
Stoc: In stoc
Pret:   31.98 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 11-12-2025: 02:12 si vandut de EdituraTrei. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al EdituraTrei

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Cum să mă port cu ceilalți la locul de muncă (fie că sunt director sau subordonat) sau în viața privată, cu rudele mele sau cu prietenii? Cum să le înțeleg reacțiile și să îi fac să-mi înțeleagă corect mesajele? Cum să mă adresez lor și cum să mă comport, astfel încât comunicarea dintre noi să fie optimă? Cu toții ne punem zi de zi astfel de întrebări. Autorul cărții ne învață cum să ne poziționăm pe aceeași lungime de undă cu interlocutorul nostru, în funcție de tipul lui de personalitate: Perseverent, Gânditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic. În acest mod, vom căpăta trei informații esențiale: despre sursele motivării lui, despre modul de comunicare preferat și modalitățile sale de a gestiona stresul. Modelul Process Communication a fost realizat de către psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA. Gérard Collignon, colaboratorul său apropiat, îl preia și îl explică în această carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esențial oricui își dorește îmbunătățirea abilităților de comunicare. GÉRARD COLLIGNON este psiholog și psihoterapeut, consultant și fost președinte al Kahler Communication France. Susține seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultanților, formatorilor și coachilor profesioniști. CUPRINS: PRIMA PARTE. FUNDAMENTELE METODEI PROCESS COMMUNICATION 1. Tipurile de personalitate 2. Structura personalităţii 3. Energie şi motivaţie: nevoile psihologice 4. Lungimile de undă 5. Matricea de identificare 6. Comunicarea ratată 7. Scenariile 8. Inventarul de personalitate PARTEA A II-A. APLICAREA CONCEPTELOR PROCESS COMMUNICATION (PROCESS COM) 9. Process Com: un management pe măsură 10. Process Com în serviciul vânzărilor 11. Process Com… sau cum să le spui „te iubesc!" 12. În clasă 13. Gestionarea stresului şi întrebările existenţiale
Nota clientilor

Alte produse din aceeasi categorie: