Hai sa calculam: 8 Jocuri pentru exersarea calculelor mentale

Cod intern: xsales_140163305
Producator: Claudio CRIP Ripamonti
Vizualizari: 70 / Achizitii: 44
Pret:   47.6 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 19-02-2024: 08:02 si vandut de EdituraDPH. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al EdituraDPH

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

„Hai să calculăm!“ conține jocuri pentru dezvoltarea capacității de a face calcule mentale, a atenției, memoriei și percepției vizuale.Jocurile, bazate pe principiul seturilor de trei cifre, au fost concepute pentru a accelera procesul de calcul cu cifre (pâna la 10). o abilitate esențială necesară determinării calculelor ulterioare.Dezvoltarea copiilor implică diverse aspecte ale vieții: logic și matematic, lingvistic, emoțional și afectiv, vizual-perceptiv, toate acestea fiind în permanență interconectate. Activitățile distractive propuse în aceste cărți de joc, ce au ca obiectiv principal automatizarea procesului de calcul mental, au un impact asupra funcțiilor de execuție, cu efecte pozitive și în alte aspecte ale învățării. De fapt, modul de joc îi motivează pe copii, sporește atenția și vigilența și, prin urmare, există o reacție mai promptă la stimuli. Jocul este cea mai plăcută și mai expresivă activitate în copilărie, când învățarea este legată de abilitatea de a reaplica, într-un mod original, ceea ce a fost experimentat deja. Jocurile competitive, dacă sunt bine echilibrate și ghidate de un adult, reprezintă un stimul puternic pentru a menține atenția susținută, contracarând sursele de distragere interne și externe; prin urmare, putem spune că jocul favorizează stările atenționale concentrate și susținute, însoțite de menținerea obiectivelor în memoria de lucru. Jocul rămâne un instrument puternic de învățare chiar și pentru adulți, care, în cadrul jocului, se simt liberi și dispuși să riște și să-i provoace pe ceilalți, dar și pe ei înșiși. Când propuneți activități în scopuri educative sau de recuperare, este important să vă asigurați că jucătorul, prins în joc, nu ajunge să-și epuizeze toate resursele. Din acest motiv, este util, prin diverse modalități de joc, să se acționeze în conformitate cu stările atenționale: controlul este rezultatul interacțiunii continue între adaptare, actualizare, inițiere, vigilență fazică și energie, care, în cadrul anumitor sarcini, poate să predomine alternativ, menținându-le pe toate active.Despre autor/ilustrator:Claudio CRIP Ripamonti a conceput, ilustrat și produs numeroase serii de cărți pentru copii și material didactic-recuperabil pentru elevii din ciclul primar și gimnazial. A creat și publicat sute de jocuri interactive și peste 4000 de ilustrații pline de umor.A conceput, creat și publicat MATE, „Proceduri la Matematică” pentru elevi și profesori.Caracteristici:Pagini: 100 de jetoaneMărimi: Cutia: 15,5x 12 cm; Carte: 10,5x 15 cm; Jetoane: 6.2 x 9.4 cmAutor: Claudio CRIP RipamontiCopertă: Cutie Cartonată
Nota clientilor