Volumul 11 din colecţia Concepte Pedagogice Fundamentale, are în vedere evaluarea activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Problematica sa, este dezvoltată pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogică; 2) Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ; 3) Metodologia acţiunii de evaluare a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogică – este construit în raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluării pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidenţierea tipurilor de evaluare pedagogică în raport de sfera de referinţă, delimitată la nivel general; c) analiza evaluării pedagogice la nivel de obiect de studiu. Capitolul 2 – Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ – este construit în raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) funcţiile generale ale evaluării; b) structura de bază a evaluării; c) conţinuturile evaluării; d) formele evaluării – ca acţiune subordonată obiectivelor activităţii de instruire în cadrul procesului de învăţământ. Capitolul 3 – Metodologia acţiunii de evaluare a instruirii – este construit în raport de cinci obiective specifice, angajate în: a) definirea metodologiei acţiunii de evaluare a instruirii procesului de învățământ, în sens larg (teorie aplicată) şi restrâns (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici şi mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea şi analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea şi analiza metodelor de evaluare; d) definirea şi analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea şi analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare. Partea finală – Aplicații – oferă exemple semnificative din domeniul învăţământului primar, rezultate în urma analizei metodologiei de evaluare, în contextul unor evoluţii şi experimente înregistrate în didacticele particular.
Scrie parerea ta
Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11
Ai cumparat produsul Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11 ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Volumul 11 din colecţia Concepte Pedagogice Fundamentale, are în vedere evaluarea activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Problematica sa, este dezvoltată pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogică; 2) Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ; 3) Metodologia acţiunii de evaluare a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ. Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogică – este construit în raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluării pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidenţierea tipurilor de evaluare pedagogică în raport de sfera de referinţă, delimitată la nivel general; c) analiza evaluării pedagogice la nivel de obiect de studiu. Capitolul 2 – Evaluarea pedagogică a activităţii de instruire în contextul procesului de învăţământ – este construit în raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) funcţiile generale ale evaluării; b) structura de bază a evaluării; c) conţinuturile evaluării; d) formele evaluării – ca acţiune subordonată obiectivelor activităţii de instruire în cadrul procesului de învăţământ. Capitolul 3 – Metodologia acţiunii de evaluare a instruirii – este construit în raport de cinci obiective specifice, angajate în: a) definirea metodologiei acţiunii de evaluare a instruirii procesului de învățământ, în sens larg (teorie aplicată) şi restrâns (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici şi mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea şi analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea şi analiza metodelor de evaluare; d) definirea şi analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea şi analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare. Partea finală – Aplicații – oferă exemple semnificative din domeniul învăţământului primar, rezultate în urma analizei metodologiei de evaluare, în contextul unor evoluţii şi experimente înregistrate în didacticele particular.
Acorda un calificativ