Cu aceste 24 povești terapeutice, Gilles Diederichs propune o abordare inovatoare a poveștii de seară: • Subiectele poveștilor sunt inspirate din viața de zi cu zi a copilului și îi permit să-și exprime fricile, supărările, coșmarurile, lipsa de încredere în sine și sentimentele legate de abandon sau de singurătate… • Copilul participă activ la lectură, ceea ce îi întărește legătura cu părinții. • Exercițiile de respirație și micile mișcări de masaj pe care le are de făcut copilul ritmează lectura. • Sfârșitul poveștii este ales special pentru a-l face să adoarmă netulburat, pe aripi de poezie. Pentru a adormi netulburat, pe aripi de poezie! GILLES DIEDERICHS este muzicoterapeut, specialist în sofrologie și relaxologie, compozitor de muzică de relaxare și autor a numeroase cărți de dezvoltare a copilului. Cu o experiență de 20 de ani în lucrul cu copiii, autorul activează în prezent, cu sprijinul Ministerului Educației, și în școlile din Franța, unde învață cadrele didactice noi tehnici și abordări în relaționarea cu elevii.
Scrie parerea ta
A fost odată. 24 de povești terapeutice
Ai cumparat produsul A fost odată. 24 de povești terapeutice ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cu aceste 24 povești terapeutice, Gilles Diederichs propune o abordare inovatoare a poveștii de seară: • Subiectele poveștilor sunt inspirate din viața de zi cu zi a copilului și îi permit să-și exprime fricile, supărările, coșmarurile, lipsa de încredere în sine și sentimentele legate de abandon sau de singurătate… • Copilul participă activ la lectură, ceea ce îi întărește legătura cu părinții. • Exercițiile de respirație și micile mișcări de masaj pe care le are de făcut copilul ritmează lectura. • Sfârșitul poveștii este ales special pentru a-l face să adoarmă netulburat, pe aripi de poezie. Pentru a adormi netulburat, pe aripi de poezie! GILLES DIEDERICHS este muzicoterapeut, specialist în sofrologie și relaxologie, compozitor de muzică de relaxare și autor a numeroase cărți de dezvoltare a copilului. Cu o experiență de 20 de ani în lucrul cu copiii, autorul activează în prezent, cu sprijinul Ministerului Educației, și în școlile din Franța, unde învață cadrele didactice noi tehnici și abordări în relaționarea cu elevii.
Acorda un calificativ