Manualul de Educație socială în limba maghiară pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. Manualul a fost realizat în concordanță cu Programa școlară pentru disciplina Educație socială - Gândire critică și drepturile copilului, aprobată prin OMEN nr. 3393/28.02.2017. Fiecare lecție este structurată pe cinci mari rubrici. 1. În rubrica „Descoperim” sunt prezentate câteva informații despre tema abordată, într-o manieră accesibilă, intuitivă și prietenoasă, cu suport grafic relevant, fără definiții lungi și invocându-se cunoștințele și experiența de viață a elevilor. 2. În rubrica „Înțelegem” sunt cuprinse activități de învățare care vizează competențe de identificare și înțelegere a sensului noțiunilor-cheie de la rubrica „Descoperim”. 3. Rubrica „Exprimăm opinii” conține activități de învățare care urmăresc sensibilizarea elevilor în legătură cu diverse cazuri de încălcare a drepturilor copilului și dezvoltarea competenței de formulare și exprimare a opiniei. 4. Rubrica „Argumentăm” conține activități de învățare de tip dezbatere care vizează competențe de argumentare, de contraargumentare sau de comparare a opiniilor. 5. Rubrica „Suntem activi” activități de învățare care presupun identificarea de soluții în echipă în cazuri de încălcare a drepturilor copilului sau pentru promovarea drepturilor și teme de portofoliu. Activitățile de învățare sunt concepute în acord cu principiul centrării pe competențe.
Scrie parerea ta
Educatie sociala. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a
Ai cumparat produsul Educatie sociala. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de Educație socială în limba maghiară pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. Manualul a fost realizat în concordanță cu Programa școlară pentru disciplina Educație socială - Gândire critică și drepturile copilului, aprobată prin OMEN nr. 3393/28.02.2017. Fiecare lecție este structurată pe cinci mari rubrici. 1. În rubrica „Descoperim” sunt prezentate câteva informații despre tema abordată, într-o manieră accesibilă, intuitivă și prietenoasă, cu suport grafic relevant, fără definiții lungi și invocându-se cunoștințele și experiența de viață a elevilor. 2. În rubrica „Înțelegem” sunt cuprinse activități de învățare care vizează competențe de identificare și înțelegere a sensului noțiunilor-cheie de la rubrica „Descoperim”. 3. Rubrica „Exprimăm opinii” conține activități de învățare care urmăresc sensibilizarea elevilor în legătură cu diverse cazuri de încălcare a drepturilor copilului și dezvoltarea competenței de formulare și exprimare a opiniei. 4. Rubrica „Argumentăm” conține activități de învățare de tip dezbatere care vizează competențe de argumentare, de contraargumentare sau de comparare a opiniilor. 5. Rubrica „Suntem activi” activități de învățare care presupun identificarea de soluții în echipă în cazuri de încălcare a drepturilor copilului sau pentru promovarea drepturilor și teme de portofoliu. Activitățile de învățare sunt concepute în acord cu principiul centrării pe competențe.
Acorda un calificativ