Manualul de Consiliere și dezvoltare personală în limba maghiara pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022 Este elaborat de un grup de autori alcătuit din pedagogi cu o bogată experiență didactică. Manualul este prezentat într-o formă atractivă, reuşind să mențină interesul elevilor pentru a învăța şi să-i provoace la o participare activă pe drumul descoperii de sine şi a celorlalți, răspunde nevoilor de autocunoaştere şi de dezvoltare a abilităților socio-emoționale specifice vârstei elevilor. Conținutul manualului este bine organizat, și cuprinde 4 unități de conținut: Autocunoaştere, Dezvoltarea socio-emoțională, Managementul învățării, Managementul carierei, care pun accent pe învățarea prin cooperare, pe individualizarea învățării și pe flexibilitate în derularea activităților. Fiecare unitate a manualului abordează problematici actuale, ancorate în cotidian, potrivite universului particularităților de vârstă ale unui copil de 11-12 ani, dar care asigură în egală măsură achiziția competențelor din programă, de la lecție la lecție, apoi fixarea și evaluarea cunoștințelor realizându-se urmând pașii: Descoperă, Află, Reflectează, Verifică ce ai învățat, De pus în rucsac, Proiect - Caleidoscop etc. În manual sunt propuse metode alternative de evaluare, alături de autoevaluare, respectiv portofoliu și fișă de observare a comportamentului.
Scrie parerea ta
Consiliere si dezvoltare personala. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a
Ai cumparat produsul Consiliere si dezvoltare personala. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de Consiliere și dezvoltare personală în limba maghiara pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022 Este elaborat de un grup de autori alcătuit din pedagogi cu o bogată experiență didactică. Manualul este prezentat într-o formă atractivă, reuşind să mențină interesul elevilor pentru a învăța şi să-i provoace la o participare activă pe drumul descoperii de sine şi a celorlalți, răspunde nevoilor de autocunoaştere şi de dezvoltare a abilităților socio-emoționale specifice vârstei elevilor. Conținutul manualului este bine organizat, și cuprinde 4 unități de conținut: Autocunoaştere, Dezvoltarea socio-emoțională, Managementul învățării, Managementul carierei, care pun accent pe învățarea prin cooperare, pe individualizarea învățării și pe flexibilitate în derularea activităților. Fiecare unitate a manualului abordează problematici actuale, ancorate în cotidian, potrivite universului particularităților de vârstă ale unui copil de 11-12 ani, dar care asigură în egală măsură achiziția competențelor din programă, de la lecție la lecție, apoi fixarea și evaluarea cunoștințelor realizându-se urmând pașii: Descoperă, Află, Reflectează, Verifică ce ai învățat, De pus în rucsac, Proiect - Caleidoscop etc. În manual sunt propuse metode alternative de evaluare, alături de autoevaluare, respectiv portofoliu și fișă de observare a comportamentului.
Acorda un calificativ