Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere? Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile? Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii? Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează mintea umană. Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente. Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii. „Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review „[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei. Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK „Într-o lume a datelor, e uşor să credem că dovezile concrete pot produce schimbare. Tali Sharot contrazice acest fapt, analizând cum emoţiile tind să domine gândirea în procesul decizional.“ TIME.com „[...] cititorii vor descoperi în paginile acestei cărţi o mulţime de modalităţi de a-şi dezvolta abilităţile de argumentare.“ Kirkus Reviews TALI SHAROT este profesor de neuroştiinţe, predând pe parcursul carierei la Universitatea din New York, la Harvard şi la Universitatea din California. Este fondatoare şi director al Affective Brain Lab de la College University din Londra, centru de cercetare care analizează modul în care emoţiile ne influenţează gândirea şi comportamentul. Lucrările ştiinţifice şi articolele sale au fost publicate în diverse reviste şi ziare, cum ar fi Nature, Science, Psychological Science, The New York Times, Time şi The Washington Post.
Vezi mai jos evolutia preturilor din ultimele 31 de zile pentru Mintea Influenta
Scrie parerea ta
Mintea Influenta
Ai cumparat produsul Mintea Influenta ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere? Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile? Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii? Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează mintea umană. Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente. Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii. „Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review „[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei. Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK „Într-o lume a datelor, e uşor să credem că dovezile concrete pot produce schimbare. Tali Sharot contrazice acest fapt, analizând cum emoţiile tind să domine gândirea în procesul decizional.“ TIME.com „[...] cititorii vor descoperi în paginile acestei cărţi o mulţime de modalităţi de a-şi dezvolta abilităţile de argumentare.“ Kirkus Reviews TALI SHAROT este profesor de neuroştiinţe, predând pe parcursul carierei la Universitatea din New York, la Harvard şi la Universitatea din California. Este fondatoare şi director al Affective Brain Lab de la College University din Londra, centru de cercetare care analizează modul în care emoţiile ne influenţează gândirea şi comportamentul. Lucrările ştiinţifice şi articolele sale au fost publicate în diverse reviste şi ziare, cum ar fi Nature, Science, Psychological Science, The New York Times, Time şi The Washington Post.
Acorda un calificativ