Icirc;n pedagogia Mariei Montessori, aranjarea lucrurilor in ordine este considerată o activitate cu un puternic caracter formativ, care il invață pe copil să se organizeze. A face ordine inseamnă, de fapt, a sorta, a clasifica (după culoare, mărime, formă, utilitate sau, pur și simplu, după preferințe), adică a structura gacirc;ndirea. Ceea ce este esențial pentru dezvoltarea unui copil! Spunacirc;nd o poveste inspirată din experiența de viață a fiecăruia dintre noi, această cărticică ilustrată iși propune să arate cum pot invăța copiii și cum pot dobacirc;ndi mai multă incredere in sine prin activitățile de zi cu zi. Părinții vor găsi aici diverse strategii de a-i incuraja să profite la maximum de propriile experiențe, pentru a crește și a se dezvolta ca indivizi. Lydie Barusseau, mamă a trei copii și cadru didactic, este convinsă că pedagogiile alternative de tip Montessori și Freinet oferă răspunsuri valoroase la provocările educaționale de astăzi, dar și la provocările sociale și ecologice de macirc;ine. Mai multe informații puteți găsi pe blogul ei La semaine Montessori (http://www.lasemainemontessori.com).
Scrie parerea ta
Primele povești Montessori. Hai să facem ordine!
Ai cumparat produsul Primele povești Montessori. Hai să facem ordine! ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Icirc;n pedagogia Mariei Montessori, aranjarea lucrurilor in ordine este considerată o activitate cu un puternic caracter formativ, care il invață pe copil să se organizeze. A face ordine inseamnă, de fapt, a sorta, a clasifica (după culoare, mărime, formă, utilitate sau, pur și simplu, după preferințe), adică a structura gacirc;ndirea. Ceea ce este esențial pentru dezvoltarea unui copil! Spunacirc;nd o poveste inspirată din experiența de viață a fiecăruia dintre noi, această cărticică ilustrată iși propune să arate cum pot invăța copiii și cum pot dobacirc;ndi mai multă incredere in sine prin activitățile de zi cu zi. Părinții vor găsi aici diverse strategii de a-i incuraja să profite la maximum de propriile experiențe, pentru a crește și a se dezvolta ca indivizi. Lydie Barusseau, mamă a trei copii și cadru didactic, este convinsă că pedagogiile alternative de tip Montessori și Freinet oferă răspunsuri valoroase la provocările educaționale de astăzi, dar și la provocările sociale și ecologice de macirc;ine. Mai multe informații puteți găsi pe blogul ei La semaine Montessori (http://www.lasemainemontessori.com).
Acorda un calificativ