Manualul de Educație tehnologică în limba maghiară pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. În conceperea manualului Educație tehnologică și aplicații practice în limba maghiară pentru clasa a V-a s-a avut în vedere caracterul interdisciplinar şi practic-aplicativ al disciplinei, cu accent pe atitudinea responsabilă pentru o viaţă sănătoasă şi pentru păstrarea unui mediu curat. Majoritatea activităţilor propuse vizează realizarea practică a unor produse care să fie utile elevilor la şcoală, acasă şi chiar comunităţii. Aceste activităţi sunt legate de realităţile din mediul apropiat elevului şi adecvate nivelului de înţelegere al acestuia. Pentru a facilita înţelegerea conţinuturilor şi formarea competenţelor, textul este însoţit de imagini şi grafică adecvată. Manualul cuprinde cinci unităţi de învăţare ale căror denumiri şi conţinuturi sunt răspunsuri la întrebări ce privesc viaţa şi sănătatea oamenilor. Pentru evaluarea competenţelor dobândite, a cunoştinţelor, abilităţilor și atitudinilor, sunt propuse metode tradiţionale (teste de evaluare) şi complementare de evaluare (proiectul, portofoliul, autoevaluarea, investigaţia, observarea sistematică a activităţii şi comportamentului elevilor, studiul de caz, harta conceptuală etc.). Evaluarea se realizează continuu și are un caracter interactiv, atât de tip formativ, care facilitează învăţarea, cât şi formator, care vine din partea elevului și care reflectă rezultatele activităţii sale.
Scrie parerea ta
Educatie tehnologica si aplicatii practice. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a
Ai cumparat produsul Educatie tehnologica si aplicatii practice. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de Educație tehnologică în limba maghiară pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. În conceperea manualului Educație tehnologică și aplicații practice în limba maghiară pentru clasa a V-a s-a avut în vedere caracterul interdisciplinar şi practic-aplicativ al disciplinei, cu accent pe atitudinea responsabilă pentru o viaţă sănătoasă şi pentru păstrarea unui mediu curat. Majoritatea activităţilor propuse vizează realizarea practică a unor produse care să fie utile elevilor la şcoală, acasă şi chiar comunităţii. Aceste activităţi sunt legate de realităţile din mediul apropiat elevului şi adecvate nivelului de înţelegere al acestuia. Pentru a facilita înţelegerea conţinuturilor şi formarea competenţelor, textul este însoţit de imagini şi grafică adecvată. Manualul cuprinde cinci unităţi de învăţare ale căror denumiri şi conţinuturi sunt răspunsuri la întrebări ce privesc viaţa şi sănătatea oamenilor. Pentru evaluarea competenţelor dobândite, a cunoştinţelor, abilităţilor și atitudinilor, sunt propuse metode tradiţionale (teste de evaluare) şi complementare de evaluare (proiectul, portofoliul, autoevaluarea, investigaţia, observarea sistematică a activităţii şi comportamentului elevilor, studiul de caz, harta conceptuală etc.). Evaluarea se realizează continuu și are un caracter interactiv, atât de tip formativ, care facilitează învăţarea, cât şi formator, care vine din partea elevului și care reflectă rezultatele activităţii sale.
Acorda un calificativ