Manualul de Istorie în limba maghiară pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. Manualul Istorie în limba maghiară pentru clasa a V-a elaborat de prof. Magda Stan este realizat în conformitate cu nivelul de vârstă și de înțelegere al elevilor de clasa a V-a și cuprinde 8 unități de învățare, urmate de pagini de recapitulare și evaluare finală. Manualul permite asimilarea conținuturilor prevăzute în programă, descoperirea epocii istorice studiate, apropierea de marile personalități ale omenirii, familiarizarea cu mentalitățile specifice diferitelor epoci și societăți. Cuprinde o varietate de surse istorice (documente, hărți, desene, scheme grafice) deosebit de utile în conceperea inovativă a unor activități. Temele tratate, respectiv aplicațiile/exercițiile, sunt prezentate gradual din punct de vedere al dificultății, evidențiindu-se, în funcție de contextul tematic, prin caracterul practic-aplicativ. Conținuturile interesante și cromatica atractivă asigură o transmitere și asimilare facilă a informației. Activităţile de evaluare sunt variate și adaptate temelor tratate. În plus, prezintă grade diferite de dificultate și sunt bazate pe strategii și tehnici activ-participative, cu scopul înțelegerii și consolidării cunoștințelor. Maniera în care au fost realizate cerințele evaluarii asigură și autoevaluarea de către elevi.
Scrie parerea ta
Istorie. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a
Ai cumparat produsul Istorie. Manual in limba maghiara. Clasa a V-a ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de Istorie în limba maghiară pentru clasa a V-a este aprobat la licitația organizată de Ministerul Educației în 2022. Manualul Istorie în limba maghiară pentru clasa a V-a elaborat de prof. Magda Stan este realizat în conformitate cu nivelul de vârstă și de înțelegere al elevilor de clasa a V-a și cuprinde 8 unități de învățare, urmate de pagini de recapitulare și evaluare finală. Manualul permite asimilarea conținuturilor prevăzute în programă, descoperirea epocii istorice studiate, apropierea de marile personalități ale omenirii, familiarizarea cu mentalitățile specifice diferitelor epoci și societăți. Cuprinde o varietate de surse istorice (documente, hărți, desene, scheme grafice) deosebit de utile în conceperea inovativă a unor activități. Temele tratate, respectiv aplicațiile/exercițiile, sunt prezentate gradual din punct de vedere al dificultății, evidențiindu-se, în funcție de contextul tematic, prin caracterul practic-aplicativ. Conținuturile interesante și cromatica atractivă asigură o transmitere și asimilare facilă a informației. Activităţile de evaluare sunt variate și adaptate temelor tratate. În plus, prezintă grade diferite de dificultate și sunt bazate pe strategii și tehnici activ-participative, cu scopul înțelegerii și consolidării cunoștințelor. Maniera în care au fost realizate cerințele evaluarii asigură și autoevaluarea de către elevi.
Acorda un calificativ