BRIAN SALTER și NAOMI LANGFORD-WOOD au avut de-a face cupersoanedificile de pe cinci continente, iar cărțile lor despre interacțiuneacu acestea s-au vacirc;ndut in peste 50 000 de exemplare.bull;Serie vacirc;ndută in peste 60 de milioane de exemplarebull;Conţine şapte capitole cu sfaturi practice, dovedite,de la profesionişti de top.bull;Poţi invăţa intr-o săptămacirc;nă tot ce invaţă experţii intr-o viaţăDuminică: Icirc;nțelege-te și fii onest cu tine insuți Luni: Icirc;nvațăsă recunoști comportamentul pasiv, agresiv și asertiv pentrua interacționa cu persoanele dificile Marți: Descurcă-tecu personalităţile-problemă dintre cele mai diverseprin ințelegerea motivațiilor acestora Miercuri: Descurcă-tein situații ostile prin ințelegerea cauzelor probabileale conflictului Joi: Folosește abilitățile de comunicare de bazăși limbajul trupului pentru a oferi un feedback in cazulrezultatelor pozitive Vineri: Icirc;nvață cum să spui nu clienților dificiliși să te confrunți cu reacțiile lor Sacirc;mbătă: Fii pozitiv și ascultăpunctul de vedere al celuilalt pentru a-ți imbunătățiabilitățile de comunicare
Scrie parerea ta
Cum să interacționezi cu persoanele dificile
Ai cumparat produsul Cum să interacționezi cu persoanele dificile ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
BRIAN SALTER și NAOMI LANGFORD-WOOD au avut de-a face cupersoanedificile de pe cinci continente, iar cărțile lor despre interacțiuneacu acestea s-au vacirc;ndut in peste 50 000 de exemplare.bull;Serie vacirc;ndută in peste 60 de milioane de exemplarebull;Conţine şapte capitole cu sfaturi practice, dovedite,de la profesionişti de top.bull;Poţi invăţa intr-o săptămacirc;nă tot ce invaţă experţii intr-o viaţăDuminică: Icirc;nțelege-te și fii onest cu tine insuți Luni: Icirc;nvațăsă recunoști comportamentul pasiv, agresiv și asertiv pentrua interacționa cu persoanele dificile Marți: Descurcă-tecu personalităţile-problemă dintre cele mai diverseprin ințelegerea motivațiilor acestora Miercuri: Descurcă-tein situații ostile prin ințelegerea cauzelor probabileale conflictului Joi: Folosește abilitățile de comunicare de bazăși limbajul trupului pentru a oferi un feedback in cazulrezultatelor pozitive Vineri: Icirc;nvață cum să spui nu clienților dificiliși să te confrunți cu reacțiile lor Sacirc;mbătă: Fii pozitiv și ascultăpunctul de vedere al celuilalt pentru a-ți imbunătățiabilitățile de comunicare
Acorda un calificativ