Povesti cu lipici

Cod intern: xsales_260930762
Producator: Act si Politon
Vizualizari: 2 / Achizitii: 1
Pret:   48.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-07-2024: 09:07 si vandut de BookCity. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookCity

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Povesti cu lipici: Cum poate storytellingul sa captiveze clientii, sa influenteze publicul si sa iti transforme afacerea/ Stories that Stick: How Storytelling Can Captivate Customers, Influence Audiences, and Transform Your Business de Kindra Hall este o carte fascinanta despre puterea irezistibila a povestilor. Pentru ca povestile bine alese si spuse exact in momentul potrivit pot schimba comportamente, pot corecta greseli, pot inmuia inimi, pot atrage mai multe  vanzari, si chiar mai mult decat atat, pot schimba destine. Fie ca acestea sunt ale unor oameni, sau ale unor afaceri... O astfel de poveste, convingatoare si bine spusa, care a venit exact la momentul potrivit, l-a schimbat de exemplu pe un barbat care nu acorda nicio atentie ingrijirii personale, povestea parfumului Eight Bob, folosit de fostul  presedinte al SUA, John F. Kennedy. In timp ce se afla in vacanta in Ljubljana, un vanzator ambulant a incercat sa-i vanda acest parfum. In ciuda faptului ca barbatul nu s-a aratat catusi de putin interesat de parfumuri, vanzatorul si-a  spus povestea plin de entuziasm pana la capat. Iar povestea lui s-a dovedit a fi atat de interesanta, incat, in final, barbatul s-a hotarat sa-l cumpere, fara nici macar sa-l miroasa inainte. Barbatul respectiv era sotul autoarei cartii  de fata, Kindra Hall, iar intamplarea, desi destul de neinsemnata, a avut o contributie destul de importanta la scrierea acestei carti.  Kindra Hall este speaker si storyteller premiat. Articolele ei au fost publicate pe site-urile Entrepreneur.com si Inc.com, fiind in acelasi timp redactor colaborator al revistei Success. Colaboreaza cu diferite branduri si vorbeste in numele lor pentru a le ajuta sa se foloseasca de puterea storytellingului.
Nota clientilor