Cum sa domesticesti un om

Cod intern: xsales_260930613
Producator: Act si Politon
Vizualizari: 5 / Achizitii: 1
Pret:   39.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-07-2024: 09:07 si vandut de BookCity. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookCity

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Cum sa domesticesti un om / Come addomesticare un umano, de Barbara Capponi, alias Babas, cu ilustratii de Andrea Ferolla, - este cartea care iti dezvaluie secretul pe care ti-ai dorit dintotdeauna sa-l stii (mai ales daca indragesti, daca ai sau ai avut in casa, sau daca intentionezi sa achizitionezi in viitor)... o pisica. Asadar, din cartea de fata vei afla trucurile pe care le folosesc pisicile ca sa ne cucereasca, sa ne subjuge si sa ne transforme in umilii lor sclavi.Cum reuseste autoarea Babas sa faca asta cu ingeniozitatea unei feline? Foarte simplu. Actualmente locuieste cu doi motani, Leopoldino si Capitanul Fracassa, dar a inceput sa studieze limbajul secret al felinelor pe cand avea un motan pe nume Pimlico, si, inainte de el, pe Bobo, un motan tigrat cu botul rotund, care dormea langa ea sub patura si cu capul pe perna. In mod oficial, autoarea cartii este o artista milaneza care locuieste la Roma, iar adevaratul ei nume ar fi Barbara Capponi, insa unele voci sustin ca de fapt, Babas ar fi o pisica cu ochii albastri si blana alba, un spiridus care locuieste in niste paduri din Liguria sau un copil de 8 ani. Barbara Capponi este o artista vizuala care indrageste deopotriva desenul, scrisul, sculptura si fotografia. Un loc special in preocuparile sale il ocupa arta retablo - niste mici diorame inspirate de traditia mexicana, care contin scene tridimensionale in miniatura si sunt insotite de un titlu. Inainte de a se dedica in totalitate artei, a fost director artistic si director creativ intr-o agentie internationala de publicitate, unde a conceput numeroase campanii si personaje de succes, printre care si cameleonul Carletto. In paralel, a realizat si diverse campanii sociale, in special pentru Amnesty International si Lipu. Relatia dintre om si natura, legatura dintre micro si macro-cosmos, psihicul uman, necunoscutul, frumusetea si cruzimea lumii sunt cateva dintre temele centrale ale lucrarilor sale, pe care incearca sa le abordeze deopotriva cu poezie si umor.  
Nota clientilor