The lean startup

Cod intern: xsales_260909400
Producator: Publica
Vizualizari: 3 / Achizitii: 1
Pret:   59.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-07-2024: 09:07 si vandut de BookCity. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookCity

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

ERIC RIES este antreprenor și autorul blogului de succes Startup Lessons Learned. Este cofondator IMVU și unul dintre cei mai apreciați speakeri pe subiecte legate de antreprenoriat și afaceri de tip startup. Despre metoda brevetată de Eric Ries, Lean Startup, s-au scris cronici în New York Times, Wall Street Journal, Harvard Business Review și Huffington Post.Ca mișcare, abordarea Lean Startup trebuie să evite doctrinele și ideologiile rigide. Trebuie să evităm caricatura unei formule științifice scorțoase sau lipsa umanității în muncă. De fapt, știința este unul dintre scopurile cele mai creative ale umanității. Consider că aplicarea acestor principii în antreprenoriat va debloca un depozit uriaș de potențial uman. Cum ar arăta o organizație dacă toți angajații săi ar fi înarmați cu superputerile organizatorice Lean Startup? ERIC RIESAceasta este o carte pentru antreprenori și viitori antreprenori. Cele cinci principii ale LEAN STARTUP, care stau la baza celor trei părți ale acestei cărți, sunt următoarele:1. Antreprenori se găsesc pretutindeni. Nu trebuie să lucrezi într-un garaj pentru a face parte dintr-o companie startup. Conceptul antreprenoriatului îi include pe toți cei care lucrează în ceea ce se înțelege printr-o companie startup: o instituție umană menită să creeze noi produse și servicii în condiții de extremă incertitudine. 2. Antreprenoriatul înseamnă management. O companie startup este o instituție, nu doar un produs, așadar necesită un nou tip de management, special ajustat pentru acest context de extremă nesiguranță. 3. Învățare validată. Companiile startup există nu numai pentru a face lucruri, bani sau a oferi servicii clienților. Ele există pentru a învăța cum se construiește o afacere sustenabilă. 4. Construiește-Evaluează-Învață. Activitatea fundamentală a unei companii startup este aceea de a transforma ideile în produse, de a evalua răspunsul clienților și apoi de a învăța dacă trebuie să pivoteze sau să persevereze. Toate procesele reușite de lansare trebuie ajustate pentru a accelera această buclă de reacție. 5. Contabilitate pentru inovare. Pentru a îmbunătăți rezultatele antreprenoriale și pentru a păstra antreprenorii responsabili, trebuie să ne concentrăm pe lucrurile plictisitoare: cum să măsurăm progresul, cum să fixăm jaloane, cum să prioritizăm munca.
Nota clientilor