Joc Mikado cutie lemn 28 cm

Cod intern: xsales_260929865
Producator: Goki
Vizualizari: 1 / Achizitii: 1
Pret:   39.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-07-2024: 09:07 si vandut de BookCity. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookCity

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Trebuie să-l ai! Mikado este unul dintre cele mai cunoscute și răspândite jocuri de dexteritate. Este pentru întreaga familie și îl poți juca acasă sau pe drum. Jocul contine 41 betisoare cu diferite valori dupa cum urmeaza: 1 betisor Mikado, cu banda albastra rasucita, in valoare de 20 de puncte; 5 betisoare Samurai, cu 5 dungi (rosii si albastre alternate), in valoare de 10 puncte; 5 betisoare Mandarin, cu 3 dungi (albastre pe capete si rosie la mijloc), in valoare de 5 puncte; 14 betisoare Bonzen, cu doua dungi (una rosie si una albastra la capete), in valoare de 3 puncte; 16 betisoare Kuli, cu 3 dungi (rosie, galbena si albastra), in valoare de 2 puncte.Toate cele 41 de betisoare se tin strans intr-o mana, apoi sunt lasate sa cada sub forma de evantai (sau gramada) pe suprafata de joc. Jocul incepe de la cel mai tanar jucator, in sensul acelor de ceasornic. Fiecare jucator trebuie sa scoata cate un betisor, pe rand, la alegere, fara a misca sau muta celelalte betisoare din gramada. Daca reuseste acest lucru, pastreaza betisorul si poate incerca sa mai scoata unul. In cazul in care misca un alt bat din gramada, betisorul trebuie lasat in gramada si isi pierde randul. Pont: va puteti ajuta de betele deja castigate pentru a scoate un betisor nou din gramada. Castiga jucatorul care la sfarsitul jocului a reusit sa adune cel mai mare numar de puncte, socotind punctele corespunzatoarele betelor colectate din gramada.Reguli de joc:- Toate cele 41 de betisoare se tin strans intr-o mana, apoi sunt lasate sa cada sub forma de evantai (sau gramada) pe suprafata de joc.- Jocul incepe de la cel mai tanar jucator, in sensul acelor de ceasornic.- Fiecare jucator trebuie sa scoata cate un betisor, pe rand, la alegere, fara a misca sau muta celelalte betisoare din gramada.- Daca reuseste acest lucru, pastreaza betisorul si poate incerca sa mai scoata unul.- In cazul in care misca un alt bat din gramada, betisorul trebuie lasat in gramada si isi pierde randul.Pont: va puteti ajuta de betele deja castigate pentru a scoate un betisor nou din gramada. Castiga jucatorul care la sfarsitul jocului a reusit sa adune cel mai mare numar de puncte, socotind punctele corespunzatoarele betelor colectate din gramada. 
Nota clientilor