Cum sa livrezi fericire Calea catre profituri pasiune si scop

Cod intern: xsales_260909384
Producator: Publica
Vizualizari: 0 / Achizitii: 0
Pret:   47.2 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-07-2024: 09:07 si vandut de BookCity. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookCity

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

În anul 1999, la vârsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh (se pronunţă Shay) a vândut LinkExchange, companie printre ai cărei membri fondatori se număra, către Microsoft, contra sumei de 265 de milioane de dolari. Apoi s-a alăturat celor de la Zappos, în calitate de consultant şi investitor, sfârşind prin a deveni CEO al acestei companii. În această calitate a reuşit un lucru incredibil, Zappos reuşind să crească de la aproape nimic la vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari, iar în paralel a ajuns în topul revistei Fortune al „Celor mai bune companii pentru care să lucrezi”.In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.Cauta sa schimbi lumea.A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi“, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.
Nota clientilor