Legile sunt inexorabile, fie ca sunt lumesti, fie ca sunt dumnezeiesti. Ignorarea Codului Penal nu ofera ingaduiri in infractiune, si nici nu-l scuteste pe infractor de pedeapsa. Daca fura, ajunge la inchisoare. Daca ucide, este spanzurat. In acelasi mod, daca pacatuieste, sufera. Daca acest adevar al ordinii inevitabile a Legii cosmice ii este prezentat omului intr-o maniera distincta si foarte simpla, cel mai probabil nu-l ajuta si nu-l convinge sa renunte la vicii si sa urmeze virtutea, sa renunte la adharma (dezordinea, faradelegile, pacatele) si sa imbratiseze dharma (ordinea, datoria, virtutea). Aici intervine scopul acestui mic tratat despre karma si boala. El este limitat in special la formele fizice si mentale pe care le ia aceasta rasplata cereasca, si de asemenea la formele pe care le ia in acest plan lumesc. Caci omul modern este definit de mottoul a crede inseamna a vedea si aproape ca refuza sa vada ce pret teribil plateste omul in spitale si clinici pentru crimele comise impotriva dharmei. Bolile pe care le suferim aici pe Pamant sunt toate rezultatele actiunilor noastre din vietile anterioare. Fiecare actiune are o reactiune proprie, si nicio actiune nu trece fara sa fie rasplatita intr-o maniera adecvata. Actiunile rele nu trec fara sa-si aduca efectele amare asupra celui care le faptuieste. Aici sunt prezentate doar cateva dintre conditiile jalnice in care omul este constrans sa traiasca din cauza faptelor sale nesabuite si pacatoase. Iadurile nu sunt o fictiune imaginara, asa cum crede in mod obisnuit omul modern si rationalist. Empiristul crede doar in experienta contactului direct si considera ca omul nu se poate ridica mai sus decat ce-i dicteaza intelectul. Dar aceasta nu inseamna ca omul are motive sa treaca cu vederea faptele aflate mai presus de intelegerea sa. Nu avem niciun drept sa sustinem ca globul pamantesc este cea mai concreta realitate si ca alte realitati sunt doar niste aparente iluzorii. Stelele nu devin niste simple pete luminoase pe cer doar pentru ca noi le percepem astfel. Daca nu am vazut America, nu am niciun drept sa neg existenta acestei tari. Exista dovezi atat intuitive, cat si rationale, care ne fac sa acceptam existenta lumilor de dincolo, ce sunt cu totul diferite in structura si dimensiune.
Scrie parerea ta
Karma si bolile
Ai cumparat produsul Karma si bolile ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Legile sunt inexorabile, fie ca sunt lumesti, fie ca sunt dumnezeiesti. Ignorarea Codului Penal nu ofera ingaduiri in infractiune, si nici nu-l scuteste pe infractor de pedeapsa. Daca fura, ajunge la inchisoare. Daca ucide, este spanzurat. In acelasi mod, daca pacatuieste, sufera. Daca acest adevar al ordinii inevitabile a Legii cosmice ii este prezentat omului intr-o maniera distincta si foarte simpla, cel mai probabil nu-l ajuta si nu-l convinge sa renunte la vicii si sa urmeze virtutea, sa renunte la adharma (dezordinea, faradelegile, pacatele) si sa imbratiseze dharma (ordinea, datoria, virtutea). Aici intervine scopul acestui mic tratat despre karma si boala. El este limitat in special la formele fizice si mentale pe care le ia aceasta rasplata cereasca, si de asemenea la formele pe care le ia in acest plan lumesc. Caci omul modern este definit de mottoul a crede inseamna a vedea si aproape ca refuza sa vada ce pret teribil plateste omul in spitale si clinici pentru crimele comise impotriva dharmei. Bolile pe care le suferim aici pe Pamant sunt toate rezultatele actiunilor noastre din vietile anterioare. Fiecare actiune are o reactiune proprie, si nicio actiune nu trece fara sa fie rasplatita intr-o maniera adecvata. Actiunile rele nu trec fara sa-si aduca efectele amare asupra celui care le faptuieste. Aici sunt prezentate doar cateva dintre conditiile jalnice in care omul este constrans sa traiasca din cauza faptelor sale nesabuite si pacatoase. Iadurile nu sunt o fictiune imaginara, asa cum crede in mod obisnuit omul modern si rationalist. Empiristul crede doar in experienta contactului direct si considera ca omul nu se poate ridica mai sus decat ce-i dicteaza intelectul. Dar aceasta nu inseamna ca omul are motive sa treaca cu vederea faptele aflate mai presus de intelegerea sa. Nu avem niciun drept sa sustinem ca globul pamantesc este cea mai concreta realitate si ca alte realitati sunt doar niste aparente iluzorii. Stelele nu devin niste simple pete luminoase pe cer doar pentru ca noi le percepem astfel. Daca nu am vazut America, nu am niciun drept sa neg existenta acestei tari. Exista dovezi atat intuitive, cat si rationale, care ne fac sa acceptam existenta lumilor de dincolo, ce sunt cu totul diferite in structura si dimensiune.
Acorda un calificativ