Cele trei reguli

Cod intern: xsales_260910528
Producator: Publica
Vizualizari: 1 / Achizitii: 1
Pret:   55.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-07-2024: 09:07 si vandut de BookCity. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookCity

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca, astfel ca se impun urmatoarele intrebari: cum reusesc unele companii sa obtina performante exceptionale pe termen lung, in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor? Ce fac acestea in mod diferit? Ce putem invata de la ele?  In Cele trei reguli – un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date – cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari. Michael E. Raynor si Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit sa identifice companiile cu rezultate exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii, Raynor si Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt. Astfel au descoperit ca, atunci cand se confrunta cu decizii dificile, companiile exceptionale respecta trei reguli:    1. Mai bun inainte de mai ieftin.  2. Venituri inainte de costuri.  3. Nu exista alte reguli.  Pentru unii piloti, zborul nu este o experienta pasiva. Acestia isi inteleg nava, inteleg conditiile si se inteleg pe ei insisi, folosind aceasta intelegere pentru a descoperi portanta acolo unde altii gasesc doar vid, pentru a se pozitiona in unghiul perfect pentru atac sau pentru a exploata paradoxul prabusirii spre pamant, generand astfel o noua ascensiune si indreptandu-se din nou spre cer.  La fel se intampla si in cazul companiilor exceptionale. Acestea reusesc, pentru o vreme – uneori pentru multa vreme – sa invinga inertia, sa se opuna entropiei si sa se adapteze la schimbarile de mediu sau la cele de la nivelul concurentei. Genereaza performante mai bune si le sustin pentru mult mai mult timp decat s-ar astepta cineva in mod normal. Nimic nu tine pentru totdeauna, dar la urma urmei nu acesta este scopul. Obiectivul este obtinerea celor mai bune performante posibile pentru cat de mult timp se poate.  Cele trei reguli va arata cum sa faceti asta. Prin adoptarea constiincioasa a celor trei reguli care definesc felul in care iau decizii companiile exceptionale – mai bun inainte de mai ieftin, venituri inainte de costuri si nu exista alte reguli – puteti spera in mod rezonabil sa ii negati gravitatiei ce i se cuvine pentru mai multa vreme.  
Nota clientilor