Comunicare organizationala - Ed 2

Cod intern: xsales_260917029
Producator: Pro Universitaria
Vizualizari: 1 / Achizitii: 1
Pret:   68.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-07-2024: 09:07 si vandut de BookCity. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookCity

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Intr-un mediu din ce in ce mai concurential, comunicarea organizationala devine un instrument strategic pentru manageri. Din punct de vedere strategic, managerii manifesta interes pentru alege- rea unor sisteme de pilotare a activitatilor care asigura capitalizarea oportunitatilor. In acest scop, interventiile managerilor sunt directionate spre favorizarea schimbarii.Referitor la schimbare, noi sustinem necesitatea trecerii de la comunicarea asimetrica la comunica- rea simetrica. Viziunea asimetrica trateaza comunicarea drept un instrument care ajuta organizatia sa-si atinga scopurile, fara sa modifice in vreun fel actiunile sau sa caute unele compromisuri. Opus viziunii asimetrice, comunicarea simetrica se transforma intr-un proces in care apar compromisul si negocierea. De aceasta data, managerii rezolva conflictele prin negociere, promoveaza coordonarea si renunta la „razboiul pentru putere”. 
Nota clientilor