Lac de unghii Powerstay. - Dark Dahlia

Cod intern: xsales_269887756
Producator: Avon
Vizualizari: 40 / Achizitii: 44
Pret:   19.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Frumusete la data de 22-07-2024: 10:07 si vandut de Avon. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Avon

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Lacul de unghii gel Power Stay pentru mai multă rezistență și culoare intensă pe care te poți baza, până la 8 zile*. Aplicare: lac de unghii cu super-rezistență de lungă durată, cu formulă gel. Formulă cu tehnologia Colourlock™, pentru o rezistență și mai mare la ciobire și un efect hibrid, care nu necesită lampă UV Efect: culoare intensă, strălucire extremă și rezistență de până la 8 zile*. 26 de nuanțe intense din care să alegi Bucură-te de manichiură ca la salon cu lacul de unghii cu formulă gel, pentru rezistență mai mare ca niciodată**! Mulțumită tehnologiei inovative Colourlock™, culoarea lacului tău de unghii preferat va străluci imaculat până la 8 zile*. Lacul de unghii gel Power Stay își menține rezistența incredibilă la ciobire, acoperind eficient cu o culoare uniformă și intensă, ce impresionează prin strălucire. Formula sa gel ultra-rezistentă se aplică cu ușurință, mulțumită pensulei cu formă specială. Efectul poate fi obținut dintr-o singură aplicare, nu necesită lampă UV, iar lacul de unghii poate fi îndepărtat cu ușurință cu un dizolvant obișnuit. Cum se aplică lacul de unghii Power Stay? Introdu pensula în sticluță și îndepărtează excesul de produs pe margine. Apoi, aplică folosind regula clasică a celor 3 linii: trasează prima linie pe centrul unghiei, iar apoi încă 2 pe fiecare parte. Inspirație Manichiura perfectă timp de mai multe zile? Alege lacul topcoat și prelungește lookul briliant pentru încă 2 zile***. *în baza unui studiu de percepție a consumatorului cu 120 de participanți **în comparație cu versiunea precedentă a Lacului de Unghii Gel ***în baza unui studiu de percepție a consumatorului cu 29 de participanți
Nota clientilor