Jocuri didactice, ghicitori, rebusuri si poezii matematice. Culegere pentru clasele a I-a - a IV-a Jocul didactic este un tip specific de activitate prin care invatatorul consolideaza, precizeaza si chiar verifica cunostintele elevilor, le imbogateste sfera lor de cunostinte, le pune in valoare si le antreneaza capacitatile creatoare ale acestora. Asadar, atunci cand jocul este utilizat in procesul de invatamant, el dobandeste functii psihopedagogice semnificative, asigurand participarea activa a elevului la lectii, sporind interesul de cunoastere, fata de continutul lectiilor. O data cu implinirea varstei de 6 ani, in viata copilului incepe procesul de integrare in viata scolara, ca o necesitate obiectiva determinata de cerintele instruirii si dezvoltarii sale multilateral. De la aceasta varsta, o buna parte din timp este rezervata scolii, activitatii de invatare care devine o preocupare majora. In programul zilnic al elevului intervin schimbari impuse de ponderea pe care o are acum scoala, schimbari care nu diminueaza dorinta lui de joc, jocul ramanand o problem majora in timpul intregii copilarii. In aceste conditii se impune o exigenta sporita in ceea ce priveste dozarea ritmica a volumului de cunostinte matematice ce trebuie asimilate de elevi si, in mod deosebit, necesitatea ca lectia de matematica sa fie completata sau intercalata cu jocuri didactice cu continut matematic - uneori, chiar concepute sub forma de joc. - Autoarea
Scrie parerea ta
Jocuri didactice, ghicitori, rebusuri si poezii matematice - Clasele 1-4 - Camelia Romanescu
Ai cumparat produsul Jocuri didactice, ghicitori, rebusuri si poezii matematice - Clasele 1-4 - Camelia Romanescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Jocuri didactice, ghicitori, rebusuri si poezii matematice. Culegere pentru clasele a I-a - a IV-a Jocul didactic este un tip specific de activitate prin care invatatorul consolideaza, precizeaza si chiar verifica cunostintele elevilor, le imbogateste sfera lor de cunostinte, le pune in valoare si le antreneaza capacitatile creatoare ale acestora. Asadar, atunci cand jocul este utilizat in procesul de invatamant, el dobandeste functii psihopedagogice semnificative, asigurand participarea activa a elevului la lectii, sporind interesul de cunoastere, fata de continutul lectiilor. O data cu implinirea varstei de 6 ani, in viata copilului incepe procesul de integrare in viata scolara, ca o necesitate obiectiva determinata de cerintele instruirii si dezvoltarii sale multilateral. De la aceasta varsta, o buna parte din timp este rezervata scolii, activitatii de invatare care devine o preocupare majora. In programul zilnic al elevului intervin schimbari impuse de ponderea pe care o are acum scoala, schimbari care nu diminueaza dorinta lui de joc, jocul ramanand o problem majora in timpul intregii copilarii. In aceste conditii se impune o exigenta sporita in ceea ce priveste dozarea ritmica a volumului de cunostinte matematice ce trebuie asimilate de elevi si, in mod deosebit, necesitatea ca lectia de matematica sa fie completata sau intercalata cu jocuri didactice cu continut matematic - uneori, chiar concepute sub forma de joc. - Autoarea
Acorda un calificativ