Auxiliarul Comunicare in limba romana pentru clasa a II-a este un instrument de invatare care ofera contexte multiple si variate pentru formarea competentelor specifice clasei a II-a, de receptare a mesajelor orale/scrise si redactare de mesaje. Caietul este structurat in 11 unitati de invatare, concepute tematic, iar temele reflecta universul apropiat copilului de varsta scolara mica. Contine pagini destinate evaluarii initiale, recapitularii si evaluarii la finalul fiecarei unitati de invatare, recapitularii si evaluarii finale. Sarcinile de invatare asigura formarea, aprofundarea si dezvoltarea competentelor specifice prevazute de programa si au legatura cu experientele traite de copii sau posibile in realitate. Sunt sarcini atractive, cu grade diferite de dificultate.Exercitiile vizeaza intelegerea textului din manual (extragerea informatiilor, interpretarea, examinarea si evaluarea acestora) dezvoltarea gandirii critice, precum si dezvoltarea exprimarii scrise functionale si creative. Jocurile si exercitiile cu caracter creator ofera posibilitatea realizarii transferului catre alte discipline. Textele propuse ca suport pentru rezolvarea unor exercitii din caiet sunt interesante, atractive, stimuleaza placerea de a citi si dezvolta gustul pentru lectura de buna calitate. Ilustratiile constituie suport pentru invatare si stimuleaza dezvoltarea gustului estetic.
Scrie parerea ta
Comunicare in limba romana - Clasa 2 - Caietul elevului - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel
Ai cumparat produsul Comunicare in limba romana - Clasa 2 - Caietul elevului - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Auxiliarul Comunicare in limba romana pentru clasa a II-a este un instrument de invatare care ofera contexte multiple si variate pentru formarea competentelor specifice clasei a II-a, de receptare a mesajelor orale/scrise si redactare de mesaje. Caietul este structurat in 11 unitati de invatare, concepute tematic, iar temele reflecta universul apropiat copilului de varsta scolara mica. Contine pagini destinate evaluarii initiale, recapitularii si evaluarii la finalul fiecarei unitati de invatare, recapitularii si evaluarii finale. Sarcinile de invatare asigura formarea, aprofundarea si dezvoltarea competentelor specifice prevazute de programa si au legatura cu experientele traite de copii sau posibile in realitate. Sunt sarcini atractive, cu grade diferite de dificultate.Exercitiile vizeaza intelegerea textului din manual (extragerea informatiilor, interpretarea, examinarea si evaluarea acestora) dezvoltarea gandirii critice, precum si dezvoltarea exprimarii scrise functionale si creative. Jocurile si exercitiile cu caracter creator ofera posibilitatea realizarii transferului catre alte discipline. Textele propuse ca suport pentru rezolvarea unor exercitii din caiet sunt interesante, atractive, stimuleaza placerea de a citi si dezvolta gustul pentru lectura de buna calitate. Ilustratiile constituie suport pentru invatare si stimuleaza dezvoltarea gustului estetic.
Acorda un calificativ