Manual de geografiepentru clasa a VI-a Cinci motive pentru a alege manualul: • Manualul propune pe parcursul intregului an scolar metode complementare de evaluare: observarea sistematica a activitatii, a comportamentului elevului, portofoliul, in care sunt cuprinse teme ce pot fi realizate atat pe parcursul fiecarui modul, cat si alese de catre profesor si elev pentru a fi evaluate la finalul anului scolar (investigatia, studiul de caz, interviul, harta mentala, vizita, posterul, cartea de vizita, folosirea codului QR etc.), avand relevanta si aplicabilitate in activitatea si viata de zi cu zi a elevului. • Testele, variate ca abordare, cuprind toata gama itemilor cunoscuti (obiectivi, semiobiectivi, subiectivi). Recapitularile si Evaluarile sunt gandite in mod gradual si atractiv. • Design atractiv, imagini adecvate si de cea mai buna calitate, grafice actualizate, harti clasice si imagini satelitare, toate integrate unor activitati de invatare individuale si de grup, complementare in mod interactiv. • Adaptarea la particularitatile de varsta si la nevoia de dezvoltare a elevului in directia ceruta de societatea actuala si in conformitate cu normele europene. • Existenta unui numar mare de harti, din care unele de dimensiuni foarte mari, precum si a unui Mic atlas geografic .
Scrie parerea ta
Geografie - Clasa 6 - Manual - Catalina Serban, Dorina Nedelea, Nela Burcea, Mirea Simona
Ai cumparat produsul Geografie - Clasa 6 - Manual - Catalina Serban, Dorina Nedelea, Nela Burcea, Mirea Simona ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manual de geografiepentru clasa a VI-a Cinci motive pentru a alege manualul: • Manualul propune pe parcursul intregului an scolar metode complementare de evaluare: observarea sistematica a activitatii, a comportamentului elevului, portofoliul, in care sunt cuprinse teme ce pot fi realizate atat pe parcursul fiecarui modul, cat si alese de catre profesor si elev pentru a fi evaluate la finalul anului scolar (investigatia, studiul de caz, interviul, harta mentala, vizita, posterul, cartea de vizita, folosirea codului QR etc.), avand relevanta si aplicabilitate in activitatea si viata de zi cu zi a elevului. • Testele, variate ca abordare, cuprind toata gama itemilor cunoscuti (obiectivi, semiobiectivi, subiectivi). Recapitularile si Evaluarile sunt gandite in mod gradual si atractiv. • Design atractiv, imagini adecvate si de cea mai buna calitate, grafice actualizate, harti clasice si imagini satelitare, toate integrate unor activitati de invatare individuale si de grup, complementare in mod interactiv. • Adaptarea la particularitatile de varsta si la nevoia de dezvoltare a elevului in directia ceruta de societatea actuala si in conformitate cu normele europene. • Existenta unui numar mare de harti, din care unele de dimensiuni foarte mari, precum si a unui Mic atlas geografic .
Acorda un calificativ