De ce o gramatica scolara? Pentru ca, odata cu noua Programa, este momentul cel mai potrivit pentru regandirea acestui tip degramatica, mai putin deschis, prin natura lui, innoirilor teoretice si descriptive. Interesul pentru o gramatica scolara, adusa la zi subaspectul exigentelor didactice si stiintifice, este o preocupare general europeana. Ca noutate a cartii, se insista asupra unei legari a gramaticii si de alte obiective decat cele pur gramaticale: relatia dintregramatica si formarea cuvintelor, gramatica si comunicare, gramatica si fonetica, gramatica si lexic, gramatica si stilistica. Deasemenea, este prima gramatica scolara care incearca raportarea gramaticii romanesti la gramaticile altor limbi, cunoscute elevilorde la lectiile de limbi straine, pentru a le transmite acestora ideea de invatare constienta si comparativa.Cartea propune si o serie de exercitii, insotite de rezolvari integrale. Diversitatea tematica si de obiective a exercitiilor il punpe elev in situatiile cele mai diverse, ferindu-l de rutina si de limitarea cerintelor Gramatica de fata nu este un manual scolar si nu se substituie manualelor scolare, ci reprezinta unauxiliar pentru elevi si profesori in aprofundarea cunostintelor de gramatica pentru clasele gimnaziale. Coordonator: Gabriela Pana Dindelegan Colectiv de autori: Raluca Braescu, Adina Dragomirescu, Isabela Nedelcu, Alexandru Nicolae, Gabriela Pana Dindelegan, Rodica Zafiu
Scrie parerea ta
Gramatica limbii romane pentru gimnaziu - Gabriela Pana Dindelegan
Ai cumparat produsul Gramatica limbii romane pentru gimnaziu - Gabriela Pana Dindelegan ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
De ce o gramatica scolara? Pentru ca, odata cu noua Programa, este momentul cel mai potrivit pentru regandirea acestui tip degramatica, mai putin deschis, prin natura lui, innoirilor teoretice si descriptive. Interesul pentru o gramatica scolara, adusa la zi subaspectul exigentelor didactice si stiintifice, este o preocupare general europeana. Ca noutate a cartii, se insista asupra unei legari a gramaticii si de alte obiective decat cele pur gramaticale: relatia dintregramatica si formarea cuvintelor, gramatica si comunicare, gramatica si fonetica, gramatica si lexic, gramatica si stilistica. Deasemenea, este prima gramatica scolara care incearca raportarea gramaticii romanesti la gramaticile altor limbi, cunoscute elevilorde la lectiile de limbi straine, pentru a le transmite acestora ideea de invatare constienta si comparativa.Cartea propune si o serie de exercitii, insotite de rezolvari integrale. Diversitatea tematica si de obiective a exercitiilor il punpe elev in situatiile cele mai diverse, ferindu-l de rutina si de limitarea cerintelor Gramatica de fata nu este un manual scolar si nu se substituie manualelor scolare, ci reprezinta unauxiliar pentru elevi si profesori in aprofundarea cunostintelor de gramatica pentru clasele gimnaziale. Coordonator: Gabriela Pana Dindelegan Colectiv de autori: Raluca Braescu, Adina Dragomirescu, Isabela Nedelcu, Alexandru Nicolae, Gabriela Pana Dindelegan, Rodica Zafiu
Acorda un calificativ