Clienti pe viata - Carl Sewell, Paul B. Brown

Cod intern: xsales_11521565
Vizualizari: 13 / Achizitii: 24
Pret:   27.94 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Clienti pe viata. Cum sa transformi cumparatorul ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viat a este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland la principiile care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din SUA, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes. Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru il si primesc. Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea - precum si viitorul. Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata. Pentru a ajunge la un succes extraordinar este esential sa le oferi clientilor ceea ce vor. Carl si echipa lui au fixat un nou standard pentru noi toti. - David Glass, Presedintele Wal-Mart Stores Inc. Cartea anului… modul in care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici. Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati - si sa actionati imediat. - Tom Peters Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevarata bijuterie! - Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School Nu imi pot imagina ca ar putea exista vreo afacere sau vreun om de afaceri care sa nu poata beneficia de pe urma acestei carti… ar putea invigora orice intreprindere. - Tom Peters
Nota clientilor