Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala

Cod intern: xsales_302876523
Producator: Universul Juridic
Vizualizari: 26 / Achizitii: 17
Pret:   65.55 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 15-09-2024: 10:09 si vandut de BookZone. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al BookZone

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Lucrarea Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala se apleaca asupra generoasei teme a creativitatii, o resursa atat de necesara in portofoliul psiho-social al omului modern, dar, cu toate acestea, atat de vitregita in demersurile educationale formale. Volumul s-a nascut ca idee de teza doctorala, din dorinta de a imbina specializarea initiala in psihologie cu specializarea doctorala in stiintele educatiei, insa motivatia ei principala a venit ca urmare a dezideratului de a puncta valoarea potentialului creativ in raport cu provocarile dinamice ale vietii - aspect recunoscut prin insasi formularea idealului educational al multor sisteme de invatamant din lume, inclusiv cel romanesc - si de a promova instruirea pentru dezvoltarea creativitatii de la o varsta cat mai frageda si inclusiv la nivel formal. Din continutul sau fac parte 10 capitole, structurate in trei parti:• Partea I - se axeaza pe aspecte teoretico-metodologice ale cercetarii creativitatii - este dedicata analizei conceptului de creativitate si prezentarii teoriilor si modelelor explicative care au dominat cercetarile in acest domeniu;• Partea a II-a cuprinde cercetari privind nivelul creativitatii si atitudinilor creative ale elevilor din ciclul gimnazial si liceal in contextul socio-educational actual - prezinta pe larg trei cercetari, cu ipoteze, metodologie si aparat statistic, asupra creativitatii elevilor, cu scopul de a decela factorii potentatori sau frenatori ai manifestarilor creative;• Partea a III-a vine cu propuneri privind stimularea creativitatii elevilor - este rezultatul transformarii concluziilor cercetarilor in recomandari practice si prezinta un model sistemic al creativitatii in context scolar, precum si un program de stimulare a creativitatii elevilor. Volumul se adreseaza atat comunitatii stiintifice din domeniul educatiei si psihologiei, cat si cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar si psihologilor practicieni
Nota clientilor